Meirhaeghe de comeback

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Wie kijkt naar wat ?

Poll ended at Wed 17 Jan 2007 20:53

Ik kijk Filip Meirhaeghe
188
86%
Ik kijk naar allez allez zimbabwe
12
6%
Ik kijk naar iets anders
18
8%

Total votes: 218

rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

pvandebe wrote:rombaft, dikke nek en arrogantie gaan niet speciaal samen èh ;)
over 't algemeen gaan die wel samen, en in Roger de vlaminck zijn geval gaat dit zeker.
ter info
ar·ro·gan·tie (de ~ (v.))
1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding
ivm de mediageile Philip Meirghaege, nu ja, wat moet ie doen, het geld dat VY4 hem toestopt weigeren en het gras gaan afrijden bij de buren voor wat rond te komen ??

Philip zit op het einde van zijn cariere en heeft groot gelijk dat ie nog eens een cent kan verdienen, dat ie daarvoor wat naar de pijpen van de camera moet dansen, tja dat hoort er gewoon bij, anders hadden ze wel een andere zijn deur platgelopen voor een show op te stellen hoor, dit geeft Philip ook wat wind in de zeilen bij de sponsers, anders komen die ook zo makkelijk de brug niet over.

stoort dit op TV, soms misschien, maar ne keer dat er wat te zien is op TV over fietsen (zonder de vlaminck zijne kop te moeten zien), de persoon erop, zijn doen en laten rond die fiets dan kijk ik ernaar
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik kijk naar de comeback vanfilip maar ik zap ook af en toe es naar de Zimbaboys van de Roger en Ronny en dan vooral tijdens de reklame die er iets teveel tussen komt.
Trouwens de comeback neem ik steeds op op vhs dus kan ik gerust kijken naar de Zimbaboys zonder de comeback te moeten laten schieten.

Gizmo 8)
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

ja mss nog wa afwachten ... vanaf nu zal er wa meer biken inkomen denk ik koersfiets en mtb na sterren op de dansvloer heeft hij zich toch volledig op het fietsen gezet?!

ik kijk persoonlijk liever naar Filip dan naar de zwartjes (het beetje engels da den vlaeminck kan is niet te wreten (STAY ON THE WHEEL)

geef me dan maar Filipke :-D
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

Om van het Engels van Mama Marianne en Papa Thiery nog maar te zwijgen :drunk:

Gisteren niet kunnen zien . laat die link maar komen [-o< =D>

dank bij voorbaat 8)
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

rombaft wrote:
pvandebe wrote:rombaft, dikke nek en arrogantie gaan niet speciaal samen èh ;)
over 't algemeen gaan die wel samen, en in Roger de vlaminck zijn geval gaat dit zeker.
ter info
ar·ro·gan·tie (de ~ (v.))
1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding
ivm de mediageile Philip Meirghaege, nu ja, wat moet ie doen, het geld dat VY4 hem toestopt weigeren en het gras gaan afrijden bij de buren voor wat rond te komen ??

Philip zit op het einde van zijn cariere en heeft groot gelijk dat ie nog eens een cent kan verdienen, dat ie daarvoor wat naar de pijpen van de camera moet dansen, tja dat hoort er gewoon bij, anders hadden ze wel een andere zijn deur platgelopen voor een show op te stellen hoor, dit geeft Philip ook wat wind in de zeilen bij de sponsers, anders komen die ook zo makkelijk de brug niet over.

stoort dit op TV, soms misschien, maar ne keer dat er wat te zien is op TV over fietsen (zonder de vlaminck zijne kop te moeten zien), de persoon erop, zijn doen en laten rond die fiets dan kijk ik ernaar
Hier ben ik het volledig mee eens rombaft.

En Filip hééft nu eenmaal meegedaan aan Let's dance, dus dan kan je moeilijk verwachten dat dit niet in zijn soap voorkomt. Hetzelfde over de familie-stukjes, moesten ze een soap maken enkel en alleen over Filip op de mtb, dan zou bij wijze van spreken elke forumganger hier érg tevreden mee zijn, maar de rest van vlaanderen wil nu eenmaal iets anders zien, spijtig maar het is zo.

Dus zonder het soap gehalte zou er helemaal niks over mtb op tv zijn, dan ga ik tijdens de "mindere" periodes in de aflevering wel iets halen om te drinken, of ik lees even een boek tot het terug interessant is.

En zoals hier al gezegd is, het is misschien iets te vroeg om de serie af te breken, de échte actie (op de mountainbike wel te verstaan) moet eigenlijk nog komen. Als ze nu binnekort maar 2 minuten van een wereldbekerkoers laten zien, en 10 minuten koffieklets, dan haak ik waarschijnlijk ook af.
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Rikske wrote:..... moesten ze een soap maken enkel en alleen over Filip op de mtb, dan zou bij wijze van spreken elke forumganger hier érg tevreden mee zijn, maar de rest van vlaanderen wil nu eenmaal iets anders zien, spijtig maar het is zo.....
Ik dacht er net hetzelfde over.

Vorige week waren er 130.875 kijkers (bron:website Humo)
Als er enkel nog MTB-beelden werden uitgezonden keken er misschien maar de helft meer.
Hoe jammer we het ook allemaal vinden, maar we gaan er de andere beelden moeten bijnemen, anders misschien helemaal niets meer.
Kunnen ze in de plaats de een of andere flauwe film uitzenden.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Dit programma mist de schwung van Wellens & Wee.
Als biker blijf ik kijken. Zoals gezegd, bij de koffieklets momenten ga je iets halen in de keuken.
Echter zijn deze momenten zo zwak en simpel dat zelfs de trouwste Family en Story lezers zullen afhaken. En is mijn keuken niet zo groot.
Hopelijk Kunnen we nog een tijdje de "andere beelden" erbij nemen en volgt er geen vroegtijdige exit idem het magnifieke "Willy's en Marjetten".
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Aub, voor degenen die het gemist hebben, geen zap rechten hebben thuis, of VT4 niet kunnen ontvangen, aflevering 2:

http://media1.filewind.com/g.php?filepath=2389

Is terug 320x240!

Veel kijk plezier.

Herder Ronny
Beepee
Mountainbiker

Post by Beepee »

Dank je wel....

Beepee
jaatje
Mountainbiker

Post by jaatje »

- broer David kan geen gaatjes boren en hoeft geen eitjes te kopen
- vader Jan krijgt fiets niet verkocht en zeult met afschuwelijke honden
- moeder Meiraeghe eet taart met vriendinnen
- vriendin Marjolein speelt vriendin, maar is al lang geruild voor vriendin Wendy
- Dopingcollega Musseeuw trakeert met peperdure wijn
- vriend Bart Versluys loopt overal tussen, want hij houdt de geldkraan voor Filip open
- Filip scheurt bijna broek bij dansen
- Filip rijdt paar wegkoersen, maar daar zie je niets van
- Filip maakt rustig ritje met MTB langs de kust

Flauwe soep/soup, de terugkeer van een kampioen.
Post Reply