opvoeding!!!!

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Bruno
Mountainbiker

Post by Bruno »

ja, alst op verboden terrein is veranderd dat natuurlijk de hele zaak.
Het is nog niet goed te praten, maar dat is ook zo voor de MTB'kers die er rijden hé
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Al goed dat hij zelf de 'andere kant van het verhaal' aanbrengt :-D :-D
Nu ik lach wel maar groene lach-emoticons stonden er niet bij :roll:
Ze kunnen dit topic misschien samenvoegen met dat van Maasmechelen.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

robin wrote:das waar,maar toch

met de rechtvaardigheid van tegenwoordig :evil:
Tja als je rechtvaardigheid zoekt op plaatsen waar je niks te zoeken hebt?

Voor hetzelfde geld vertelt die andere gek op een natuurforum: "ik was daar in het bos, allen toegelaten voor wandelaars, wat aan het spelen met mijn kinderen, komen daar weer drie van die gekken op een fiets aangevlogen.
Bijna reden ze in het kamp dat we in het bos aan het maken waren. Ik verschoot daar zozeer van (ik had daar nl. geen fietsers verwacht) dat ik uit mijn krammen vloog. En weg waren ze."

Al eens gedacht wat er zou gebeuren als je die kinderen had aangereden?
Idd de 'rechtvaardigheid' had je wel gevonden hoor.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Idd, dus m'n eerdere post bleek gegrond......(Vroeger ook veel rondgetrokken en kampen gebouwd in den bos tussen m'n 6 en 16....)
robin
Mountainbiker

Post by robin »

voor al duidelijkheid,die gasten waren geen kamp aan het opzetten,

en nog iets,normaal mogen de paarden ook niet op de wandelpaden lopen e,wel je moest eens weten hoeveel dit er doen!!

en ik was totaal niet aan het vlammen,kheb ze stapvoets voorbijgereden,dus daarvan kunnen ze nie verschieten e
erikske
Mountainbiker

Post by erikske »

Weer zo'n typisch verhaal waarin weeral blijkt over hoe weinig empathisch vermogen de meeste mensen beschikken . De fietser leeft in zijn wereld , de wandelaar , de motorijder , ....idem
En dan zijn er nog de wetten die men gewoon aan z'n laarzen lapt , ja jongens zo zal er nooit verdraagzaamheid zijn onder de mensen . Echt spijtig !
Hier begint een belangrijk hoofdstuk uit het boek " opvoeding " .
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

ja, erikske, je hebt gelijk,

Als je zrelf aan het wandelen bent, vind je het dan niet sneu dat je aan de kant moet voor een fietser ? En één ok, maar als er een hele resem afkomt ? Weg 't genot van rustig wandelen in de bos.

't Zelfde als je op je fiets zit en je komt zo een reutem wandelaars tegen....

Enz....

Verdraagzaamheid is spijtig genoeg niet van deze wereld en indien wel, eerder gereserveerd voor boedhisten en dergelijke. We proberen allemaal wel verdraagzaam te zijn maar soms loopt het vat over, bij de ene wat rapper dan de andere (die de moeite doet)....
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

robin wrote:voor al duidelijkheid,die gasten waren geen kamp aan het opzetten,

en nog iets,normaal mogen de paarden ook niet op de wandelpaden lopen e,wel je moest eens weten hoeveel dit er doen!!

en ik was totaal niet aan het vlammen,kheb ze stapvoets voorbijgereden,dus daarvan kunnen ze nie verschieten e
Dat van dat 'kamp' was maar een theoretisch voorbeeld :roll: om aan te geven dat er meestal 2 (of meer kanten) zijn aan ieder verhaal. En meestal ligt ieder verhaal wat naast de werkelijkheid die ergens in het midden ligt.
Het gaat erom dat je eerst verontwaardigd begint te schreeuwen naar een ander terwijl je zelf om te beginnen grondig fout zat.
En als je dan ter verdediging 'de anderen dit en dat' begint aan te voeren wordt het natuurlijk helemaal hilarisch.

Opvoeding begint bij Uzelf. En als je dat achter de rug hebt dan kan je het misschien eens bij een ander gaan proberen.

Maar al bij al vind ik de wending van dit verhaal toch komsich, ja zelfs hilarisch hoor. Dat zijn zo van die topics waar ik me bij afvraag: "zou die nu zelf niet doorhebben wat ie schrijft of doet ie het erom".
Gij klein stouterikske =P~
GT
Mountainbiker

Post by GT »

robin wrote:voor al duidelijkheid,die gasten waren geen kamp aan het opzetten,
Hangt onze neus er nog aan? :P
Post Reply