bam-bam wrote:is dit technisch???
Ik twijfel tss Herentals en Vossem, voorkeur gaat uit naar veel klimwerk en technische afdalingen...kwestie van goe te trainen hee
Doe dan maar Vossem, Herentals zo plat als een vijg.(maar ge kunt u ook daar "kapot" rijden!)
In hoeverre volgt de TT de Bloso-routes uit de streek? Enig idee?
Veel TT hier volgen zowa die routes en daar heb ik nie opnieuw zoveel zin in eigenlijk...
Met 720 hm's kan men zich aan technische afdalingen en hellingen verwachten. Tijdens de verkenningsronde met onze club, die bestaat uit bikers van verschillende niveau's waaronder de Vlaams-Brabantse kampioen in de fun klasse , waren er toch stukken bij die met het binnenblad afgewerkt moesten worden. En de Bloso- route wordt voor een stukje in Overijse gevolgd.
Ok! Da's duidelijk :)
Tot Zondag in Vossem dan!!
Weet nog ni of ik al met mijn nieuwe bike ga rijden, 't zou zonde zijn in de modder... en dan me schijfremmen, blokjes direct op!
Ik kom met de fiets naar Vossem, kan ik daar ergens mijn rugzak met douchegerief en proper joggingpakske daar ergens veilig achterlaten tijdens de tourtocht. Mijn madammeke ziet me niet zo graag binnenkomen met mijn slijkpakske aan... bij mijn thuiskomst moet ik haar dan geen modderkusje geven