13-14/01/07 KEMMEL
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
1100 hm op 55 km, inderdaad veel bergop en bergaf. Nu nog hopen dat het weer meevalt.
wijziging van de plannen.
Daar er den zondag een rit is op 5 km van m'n deur (die van Zarren) gak naar ginder trekken
Maar ne rit gelijk Kemmel laten links liggen
da zou nie goed zijn é
Dus gaan we de Zaterdag afkomen
Vertrek rond 8u30.
@VTT
Staat je verschijning nog steeds geplant voor de namiddag of kom je ook 's morgens af?
Daar er den zondag een rit is op 5 km van m'n deur (die van Zarren) gak naar ginder trekken
Maar ne rit gelijk Kemmel laten links liggen
da zou nie goed zijn é
Dus gaan we de Zaterdag afkomen
Vertrek rond 8u30.
@VTT
Staat je verschijning nog steeds geplant voor de namiddag of kom je ook 's morgens af?
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Ik rij elk weekend in het Heuvelland rond en vorige week lag alles er nogal goed bij. Buiten een paar slechte stroken.
Ik denk dat de rit dit ik elke weekend rij ook voor 70% in deze TT zal zitten. Maar met de regen van de voorbije dagen zal het er zeker niet op verbeteren. 'K zal het zaterdag wel vasstellen.
Laat ons hopen dat het volgende week wat droog blijft.
Ik denk dat de rit dit ik elke weekend rij ook voor 70% in deze TT zal zitten. Maar met de regen van de voorbije dagen zal het er zeker niet op verbeteren. 'K zal het zaterdag wel vasstellen.
Laat ons hopen dat het volgende week wat droog blijft.
[quote="Sharkie"]@ Kodo: hoe ligt 't parcours er momenteel bij in 't Heuvelland? Zijn er al baggerstroken te vinden?[/quote]
in het weekend die komt rijden er 2 man het parkoer af.we zullen zeker er voor zorgen dat het allemaal rijdbaar zal zijn en het baggeren tot het minimun te beperken.
we rijden de dag voor de tocht terug het parkoer af ,zelfs op zaterdag rijdt er iemand het parkoer open,
www.vttkemmel.be
in het weekend die komt rijden er 2 man het parkoer af.we zullen zeker er voor zorgen dat het allemaal rijdbaar zal zijn en het baggeren tot het minimun te beperken.
we rijden de dag voor de tocht terug het parkoer af ,zelfs op zaterdag rijdt er iemand het parkoer open,
www.vttkemmel.be
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
13-14/01/07 KEMMEL
Post by touchdownbiker »
kunt ge dat ritprofiel ergens zichtbaar maken hier op het forum of op elle site? this maar een vraagske he.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
zal hier ook weer starten zaterdagmorgen. vorig jaar op het laatste de kemmel rechts laten liggen want we waren een beetje onderkoeld aan het geraken. 1100hm op 55km, 11 bergskes, modderig parcours, we zullen maar zeggen tegen de vrouw da we tegen 's middags nie gaan thuis zijn zeker.
Hopelijk zijn er dit jaar wel wa meer afspuitslangen, want vorig jaar was het met slechts 2 stuks wa heel triestig.
Hopelijk zijn er dit jaar wel wa meer afspuitslangen, want vorig jaar was het met slechts 2 stuks wa heel triestig.