Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Op O2bikers staat ergens bij gezocht toch een overnemer .....Qube wrote:Is hij ondertussen al niet gestopt met zijn winkel?zo zal die aan mij gene fiets kunnen verkopen
*edit*
Blijkbaar niet volgens de website...maar was hier geen sprake van?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik ben ook beginnen kijken en heb aan de reclame de afstandsbediening aan de madam gegeven... Da zegt genoeg
Volgende week nog een poging en als het niet betert, dan is het gedaan zunne... allez, voor mij toch
Volgende week nog een poging en als het niet betert, dan is het gedaan zunne... allez, voor mij toch
-
Stampertje
- Mountainbiker
Post by Stampertje »
Heb vandaag ook gekeken. Ik moet ook toegeven dat ik moeite moet doen om niet te gaan zappen.
Het programma lijkt niet op dreef te komen. Behalve Filip zelf lijkt niemand erg natuurlijk over te komen. Het lijkt wat gekunsteld. Ik moet wel toegeven dat ik Meirhaege iet of wat anders bekijk nu (positiever). Volgens mij een vree gewone jongen met (zoals iedereen) zijn eigen problemen. Vrij rap beïnvloedbaar zo lijkt mij (kan fout zijn natuurlijk). Alee we hopen op beter volgende week.
Misschien stoempen ze volgende week nog wat wulpse trezen in dien jacuzzi?

Misschien stoempen ze volgende week nog wat wulpse trezen in dien jacuzzi?
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Goh,ik heb me bij wijlen ook geërgerd aan een paar dingen (de wekelijks-in scène gezette koffietafel,de 'toevallige' klant,de danswedstrijd,..) maar toch weet ik al dat ik iedere week opnieuw zal kijken,hopend op beterschap.Als volgende week Curaçao 2 minuten zendtijd heeft en de rest 'Filip eet een eitje uit David's kippenhok,Filip breekt een glas wijn ten huize Museeuw,Filip laat zijn piano stemmen,enz..' is , zal ik liever wat op YouTube surfen op zoek naar mtb-beelden
maar tis zo moeilijk om die zapper af te geven aan mijn madam hé