opvoeding!!!!

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
robin
Mountainbiker

opvoeding!!!!

Post by robin »

wat ik deze middag zag,sprak mij tot de verbeelding,ik was echt geschokt

bij het terugkeer van mijn training in het bosje,in het laatste stuk van het bos van de haan,zag ik hoe een vader van bij de 40jaar,zijn twee kinderen een jongen van ongeveer 6j en zijn dochter van ongv.8 de opdracht gaf een boomstronk van ongeveer een goeie 5cm diameter op te hangen tussen twee bomen over het pad waar ik fietste,op borsthoogte ongeveer,ik moest natuurlijk gaan remmen,de kinderen lieten de tak vallen en rende naar papa,ik passeer en vraag of dit wel een opvoeding is,die man begint mij verwijten naar het hoofd te slingeren,en nog vanalles,stel je voor dat er iemand aan top speed tegen knalt!! wat dan!!!!

komaan zeg waar gaan we naartoe,men zegt dan de jeugd van tegenwoordig,amaai!!! als je je zo opvoedt,

er fietsten 2 mensen op een goeie 20m achter mij,die hebben waarschijnlijk ook gedacht van,

kwou dit even kwijt!!!
Bruno
Mountainbiker

Post by Bruno »

manman... niet te geloven!!!
Moest het nu buiten het pad zijn, maar dan nog op het pad???? #-o :evil:
In welk bosje was dat, miss was dit nog maar de eerste les die vader gaf en volgen er zo nog van die levensgevaarlijke toestanden.
Zeker opletten volgende keer zou ik zeggen...
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

komt vaker voor.
te Lichtaart (aan camping floreal oa) heeft het een tijd geweest dat ze ijzerdraad spanden op schouderhoogte. verder hopen nagels met afgeknipte kop in de boomwortels... levensgevaarlijk!!!!
ze deden dit vooral op singletracks waar je net moest draaien, en vooral net als je een bult /hellingske bergaf reed. dus die wisten zeer goed wat ze deden.
voorlopig is het gedaan....maar blijven hopen dat het niet meer gebeurd.
robin
Mountainbiker

Post by robin »

het was in bosje van De haan,namelijk is het eerste stuk als je via bredene gaat :evil:
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Ge zijt die mens toch gaan aangeven?
Niet naar de politie gebeld? Ik neem aan dat ge hem wel kon volgen, en desnoods zijn nummerplaat opschrijven. Daarbovenop had ge twee getuigen ... als ik de rechtspraak was, ik had hem tussen twee bomen opgehangen (voor interpretatie vatbaar).
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Idd GT, 'k zou daar wit van woede zijn geworden maar met de kinderen erbij moet je je als volwassene toch inhouden.

Verder denk ook 'ns in de plaats van die kinderen : misschien spelen zij daar graag maar durven ze niet meer door die snelle MTB'ers en de vader, die z'n emoties niet meer de baas kon (zo te horen aan al z'n verwijten) en z'n verstand even verloren is geeft dan maar de oplossing.

'k Zou even met die vent gaan klappen een paar dagen later.....
robin
Mountainbiker

Post by robin »

hem gaan aangeven,dit kan ik niet

daarop zouden ze hem nog kunnen gelijk geven,ik mag daar normaal niet fietsen e,daarmee krijg ik nog de schuld van alles

en zijn nummerplaat kan ik moeilijk opschrijven als ze te voet waren,
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

robin wrote:hem gaan aangeven,dit kan ik niet

daarop zouden ze hem nog kunnen gelijk geven,ik mag daar normaal niet fietsen e,daarmee krijg ik nog de schuld van alles

en zijn nummerplaat kan ik moeilijk opschrijven als ze te voet waren,
Tja....................
Maar da wil nog altijd nie zeggen da ze da op zo'n manier moeten proberen tegen te gaan.
Hij had u dan evengoed kunnen doen stoppen en effe vragen waarom ge uw voeten veegt aan da "verbod".
robin
Mountainbiker

Post by robin »

das waar,maar toch

met de rechtvaardigheid van tegenwoordig :evil:
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

nie datik die mens wil goedspreken hé, maar fietsen op plekken waar dat niet is toegestaan vind ik even erg hoor, er zal wel een goeie reden zijn waarom je daar niet mag fietsen, respecteer die dan ook!
Post Reply