13-14/01/07 KEMMEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

1100 hm op 55 km, inderdaad veel bergop en bergaf. Nu nog hopen dat het weer meevalt.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

wijziging van de plannen.
Daar er den zondag een rit is op 5 km van m'n deur (die van Zarren) gak naar ginder trekken :bounce:
Maar ne rit gelijk Kemmel laten links liggen [-X
da zou nie goed zijn é #-o
Dus gaan we de Zaterdag afkomen :bounce: :bounce:
Vertrek rond 8u30.

@VTT
Staat je verschijning nog steeds geplant voor de namiddag of kom je ook 's morgens af?
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

@ Kodo: hoe ligt 't parcours er momenteel bij in 't Heuvelland? Zijn er al baggerstroken te vinden?
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ik rij elk weekend in het Heuvelland rond en vorige week lag alles er nogal goed bij. Buiten een paar slechte stroken.
Ik denk dat de rit dit ik elke weekend rij ook voor 70% in deze TT zal zitten. Maar met de regen van de voorbije dagen zal het er zeker niet op verbeteren. 'K zal het zaterdag wel vasstellen.
Laat ons hopen dat het volgende week wat droog blijft.
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="Sharkie"]@ Kodo: hoe ligt 't parcours er momenteel bij in 't Heuvelland? Zijn er al baggerstroken te vinden?[/quote]

in het weekend die komt rijden er 2 man het parkoer af.we zullen zeker er voor zorgen dat het allemaal rijdbaar zal zijn en het baggeren tot het minimun te beperken.
we rijden de dag voor de tocht terug het parkoer af ,zelfs op zaterdag rijdt er iemand het parkoer open,

www.vttkemmel.be
touchdownbiker
Mountainbiker

13-14/01/07 KEMMEL

Post by touchdownbiker »

kunt ge dat ritprofiel ergens zichtbaar maken hier op het forum of op elle site? this maar een vraagske he.
picco
Mountainbiker

Post by picco »

'k zal het na vragen

www.vttkemmel.be
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Dit lijkt mij ook nen ferme tocht om eens te doen. Ik zal wel op zaterdag voormiddag moeten komen, de zondag ga ik niet kunnen biken. Vooral de te verwachten 1100 dalende meters na de 1100hm spreken mij aan.
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

1100 hm =D> nice
da is nog meer klimmen dan vorig jaar dan als ik me niet vergis.

de baggerstroken moeten een ook niet allemaal uit hoor. Een paar strookjes kunnen geen kwaad :P
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

zal hier ook weer starten zaterdagmorgen. vorig jaar op het laatste de kemmel rechts laten liggen want we waren een beetje onderkoeld aan het geraken. 1100hm op 55km, 11 bergskes, modderig parcours, we zullen maar zeggen tegen de vrouw da we tegen 's middags nie gaan thuis zijn zeker.
Hopelijk zijn er dit jaar wel wa meer afspuitslangen, want vorig jaar was het met slechts 2 stuks wa heel triestig.
Post Reply