Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

ik van mijn 13de en doe et vandaag exact een jaar :-) feestje bouwe dus (o)
steffenson
Mountainbiker

Post by steffenson »

Ik ben begonnen op mijn 14 en doe het nu "al" 3 jaar :-)
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

27 jaar en begonnen in september 2005.
Zola
Mountainbiker
Location: S-Works HT m5 2007, X.0, X-max disc 2007, Magura Louise BAT Carbon

Post by Zola »

23 jaar en begonnen in 2004. Vorig jaar voor het eerst een Transdolomiti gereden en dit jaar waarschijnlijk mijn eerste deelname aan de LCMT.
Ook zal ik enkele wedstrijdjes in Funklasse B deelnemen. Ik wil me wel eens meten met andere bikers.[/url]
lolo88
Mountainbiker

Post by lolo88 »

Heb lang gemotorcrossed, maar door blessures aan de rug dat moeten opgeven. We waren een paar jaar geleden eens gaan mountainbiken met school in de kluisbergen dachtik, met van die "krot-velokes". Ketting er om de 10meter af, remmen die niet werkten, rigid bikes. You know, the usual ;). Toen vond ik het echt al een zalige sport, maar motorcross ging dan nog voor.
Nu heb ik al een hele tijd niet meer op mijn motor gezeten (hoewel ik "genezen" ben) maar spendeer ik veel tijd op de mtb. En ik doe het nog graag ook ! Kdoe het nu van november 2006 (iets meer als 1 maand) en kga zoveel mogelijk rijden (4-5 keer per week).
christoph
Mountainbiker

Post by christoph »

Ik ben op mijn 12de begonnen met mountainbiken. Dat is nu vier jaar geleden. Dat was toen met ne gewone citybike me zes versnellingen. Nu doe ik het al twee jaar in competitie en het derde staat voor de deur.
slekkerunner
Mountainbiker

Post by slekkerunner »

ik ben op mijn 48 begonnen, vroeger veel sport gedaan maar ik kreeg veel last van mijn knieen. Nu 50 en ga nog twee keer per week op rot met mene bike.

rikske
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

9. Met mn eerste MTB de berg van de leeuw v waterloo af... Pijnlijke ervaring, dezelfde dag ook int zonienwoud eens tegen nen boom gegaan.
Later in den hof geoefend en dan altijd verder he ;)
Zal eens een pic posten van ikke me mn eerste MTB..
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Op 22, nu bijna 3 jaar geleden.

En al mooie dingen op palmares: Swiss Bike Masters, GRC, 2x LCMT (twee rotversies met superveel regen dus niet uitgereden), tweemaal Black Forest Ultra waarvan eenmaal de lang versie, Bike Willingen 90 km...

Ja, ik heb het voor de lange dingen :-) maar nu zit ik noodgedwongen aan de kant door een enkelblessure :( :( :( #-o :cry:
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

van mijn 5 jaar, ben nu 21 dus dat is toch al +-16 jaar. en ben nog lang niet van plan om te stoppen.
:bounce:
Post Reply