neeP° wrote:Euh...sorry voor het hoge Story-gehalte ,maar is dat nog steeds zijn vriendin,degene die in de serie zit?
.
Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ik had ook wel iets anders verwacht (hoewel, het is en blijft VT4 natuurlijk
).
goed: Fluppe komt goe over...redelijk wat info over 'zijn' fietsen en al wat ermee te maken heeft...zijn entourage tijdens het MTB'en wordt wel zeer fijn in beeld gebracht en wordt belangrijk genoemd.
minder goed: hier speelt een scenario en vindt er dus niks ongedwongen in, de constante aanwezig op z'n Pfaffs van sponsering (Versluys even lang in beeld als Fluppe),
slecht: waarom starten met beelden die zeer onstreden zijn (verbranding van schorsing op een feest, ik blijf dit compleet fout vinden)
verder afwachten, hé, maar ze maken al reclame met de deelname aan sterren op de dansvloer, peis dat er voor fietsen nie veel plaats zal zijn
goed: Fluppe komt goe over...redelijk wat info over 'zijn' fietsen en al wat ermee te maken heeft...zijn entourage tijdens het MTB'en wordt wel zeer fijn in beeld gebracht en wordt belangrijk genoemd.
minder goed: hier speelt een scenario en vindt er dus niks ongedwongen in, de constante aanwezig op z'n Pfaffs van sponsering (Versluys even lang in beeld als Fluppe),
slecht: waarom starten met beelden die zeer onstreden zijn (verbranding van schorsing op een feest, ik blijf dit compleet fout vinden)
verder afwachten, hé, maar ze maken al reclame met de deelname aan sterren op de dansvloer, peis dat er voor fietsen nie veel plaats zal zijn
-
christoph
- Mountainbiker
Ja groot gelijk. Ik vind dat hij altijd een helm moet dragen als ij voor tv rijdt. Dat hij zonder rijdt op zijn eigen ok maar hij moet weten dat hij een voorbeeldfunctie heeft. Voor de rest heel goe programma en goeie reclame voor het mountainbikenphilcore wrote:Ik heb een beetje schrik over de klachten die hier gaan binnen komen over het feit dat Filip zonder helm gaat trainen.
Maar tis een tof program zunne.