Wellen 'Bokkerijders' - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

bbuck wrote:Beginner veteraan:
Heb gisteren route voor de 3° keer gereden.
Algemene opmerking: 1 paal afgebroken / verschillende pijltjes verborgen in het struikgewas. Dus opletten !
Nogal veel op harde weg. Volgens mij moeten er alternatieven zijn.
Parkoer is nu droog en vlot bereidbaar op de grootste plaat (80 minuten).
[/img][/list]
Kan je een beetje specifiëren waar de paal afgebroken is, dan kan ik het eventueel aan de sportdienst van Wellen doorgeven. Gezien ik de route bijna van buiten ken, valt het me eigenlijk niet meer op waar pijltjes ontbreken... :-? Daarom, opmerkingen altijd welkom. Kwestie van onze regio een beetje te promoten ! :wink:

Wat betreft harde weg : het percentage verhard gedeelte is idd redelijk groot, en er zijn voldoende alternatieven. Toch vind ik persoonlijk dat het een mooie "trainingsrit" is.
Zelf heb ik redelijk wat "bijkomende lussen" op de route gevonden. Als je de route nog eens zou willen rijden, laat gerust iets weten dan wil ik - als ik niet moet werken, ik werk namelijk in shiften - gerust eens meegaan en enkele interessante lussen op de route laten zien.
The Level
Mountainbiker

Post by The Level »

sammy14 wrote:Wat is jullie gemiddelde in deze toch ? ( om te weten hoe mijn conditie is) :lol:

greetz
ik dacht rond de 25-26 km/h.
Sniper_78
Mountainbiker

Post by Sniper_78 »

ik heb hem gisteren nog gereden
Veel wind, veel modder
had een gemiddelde van 24,8km/h
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Justin wrote:
bbuck wrote:Beginner veteraan:
Heb gisteren route voor de 3° keer gereden.
Algemene opmerking: 1 paal afgebroken / verschillende pijltjes verborgen in het struikgewas. Dus opletten !
Nogal veel op harde weg. Volgens mij moeten er alternatieven zijn.
Parkoer is nu droog en vlot bereidbaar op de grootste plaat (80 minuten).
[/img][/list]
Kan je een beetje specifiëren waar de paal afgebroken is, dan kan ik het eventueel aan de sportdienst van Wellen doorgeven. Gezien ik de route bijna van buiten ken, valt het me eigenlijk niet meer op waar pijltjes ontbreken... :-? Daarom, opmerkingen altijd welkom. Kwestie van onze regio een beetje te promoten ! :wink:

Wat betreft harde weg : het percentage verhard gedeelte is idd redelijk groot, en er zijn voldoende alternatieven. Toch vind ik persoonlijk dat het een mooie "trainingsrit" is.
Zelf heb ik redelijk wat "bijkomende lussen" op de route gevonden. Als je de route nog eens zou willen rijden, laat gerust iets weten dan wil ik - als ik niet moet werken, ik werk namelijk in shiften - gerust eens meegaan en enkele interessante lussen op de route laten zien.
Zeker eens meerijden met Justin, je zal het je niet beklagen.
Hij kent de streek op zijn duim en is een heel aangename gast om samen te rijden.
groetjes
Zebedeus Zwalper aka ZZ
Mountainbiker

Post by Zebedeus Zwalper aka ZZ »

Vandaag de bokkerijders-route gereden ( rood + blauw ) tussen de prachtig-bloeiende fruitbomen . Veel fietsers tegengekomen maar slechts één-enkele mountainbiker .Spijtig van de hier en daar summiere bewegwijzering zoals in de buurt van het kappeltje van Ulbeek en zekers op de blauwe route waar volgens mij een betonnen paal verkeerd ( 90° gedraaid ?) herplaatst is en het pijtje je tussen de bomen zou doen rijden waar geen singletrack laat staan veldwegeltje te vinden is . Ook is de oversteek aan een bruggetje aan het zwekdok ( maupertuus of zoiets) volledig onderbroken en afgespannen door een politielint . Nergens een aanwijzing om via een omweg verder te rijden ....
#-o

Let op , dit negatieve weegt zekers niet op tegen de prachtige omgeving die ik mocht ontdekken ! =D> =D> =D>

Sportieve groeten van
ZZ
d1rrtB!k3r
Mountainbiker

Post by d1rrtB!k3r »

dees is mijn vaste trainingsroute zo ewa, woon ook maar een halve km ofzo van de start. Aan het zwembad hebben ze met graafwerken tegen de chloorleidingen gestoten daarom dat dat was afgespannen, die gassen zijn schadelijk voor de gezondheid. Aan het kapelleke daar is het ook niet duidelijk aangegeven, zal het eens gaan melden op de toeristische dienst. Zelf vind ik de route niet veel, als je de streek kent kan je er wel heel mooie lussen aanmaken
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

d1rrtB!k3r wrote:dees is mijn vaste trainingsroute zo ewa, woon ook maar een halve km ofzo van de start. Aan het zwembad hebben ze met graafwerken tegen de chloorleidingen gestoten daarom dat dat was afgespannen, die gassen zijn schadelijk voor de gezondheid. Aan het kapelleke daar is het ook niet duidelijk aangegeven, zal het eens gaan melden op de toeristische dienst. Zelf vind ik de route niet veel, als je de streek kent kan je er wel heel mooie lussen aanmaken
Der zit hier blijkbaar veel volk van Wellen op het forum. Zelf vind ik de route goed voor training, op een zomeravond in de week of zo. Je kan er wel mooie lussen aanbreien naar bv Borgloon of Rijkel.
d1rrtB!k3r
Mountainbiker

Post by d1rrtB!k3r »

volk van wellen komde ook overal tegen he. Als trainingsroute is da idd goed, tis bijna zo plat als da ge op de weg rijdt. ma nu alst schoon weer is vind ik het wel ambetant als ge over de fietsroute moet. #-o fietstoeristen
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

de zaterdag deze tocht gaan rijden.
leuke uitzichten maar de tocht is wat aan de slappe kant :(
d1rrtB!k3r
Mountainbiker

Post by d1rrtB!k3r »

ikkel wrote:de zaterdag deze tocht gaan rijden.
leuke uitzichten maar de tocht is wat aan de slappe kant :(
zijt gij toevallig nie aan mij komen vragen of die eene veldweg ook bij de route hoorde? ik was zaterdag morgend daar aan de sporthal, aan de start aant joggen op de finse piste
Post Reply