14-1-07 Herenthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
g-works
Mountainbiker

14-1-07 Herenthout

Post by g-works »

de allereerste Mtb toertocht van wtc ter voncke, eindelijk eens een tt in Herenthout, hopelijk is het goed weer, want dat gun ik deze club zeker .Zoals ik vernomen heb gaat deze tocht over herenthout bouwel nijlen enz , zeker de moeite waard
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

ik ga er ook naartoe..ben nog nooit geweest in die regio...allee, toch ni op mtb gebied...dus wordt spannend :roll: :roll:...we gaan wel met een man of 15 zijn geloof ik....dus da wordt ongetwijfeld lachen :-D :-D

waar vertrekt die tocht trouwens..aan de voetbalvelden van herenthout of waar??? of ergens een site met info zou mss ook handig zijn
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

iets meer info over parcours,
ik twijfel nog tussen deze en Tessenderlo en Wortel.
Dus: Overtuig mij! :-D
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

de vallende mountainbiker wrote: waar vertrekt die tocht trouwens..aan de voetbalvelden van herenthout ?
het vertrek is aan het sportcomplex"t'kapelleke", als je van de autosnelweg komt en richting Herenthout rijd moet je voor het centrum nog links af, maar daar zullen wel pijlen hangen vermoed ik.
De TT gaat via de Merodebossen naar kruiskesberg en zo via bevel , nijlen, bouwel ... het zal zeker de moeite zijn :lol:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

nog nie echt overtuigend, mijn gedacht #-o
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

rijd hem eens dan weet je het :wink:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@sunn extreme,

Ik kom van Maldegem, en ik moet in de namiddag naar een familiefeest in Turnhout. Dus even Mappy geraadpleegd en er waren 3 TT's in de buurt
nl deze, Tessenderlo en Wortel. Nu ik rijd regelmatig in de Vlaamse Ardennen, in het Heuvelland, of het Zonienwoud,.... maar ik heb nog geen ervaring met TT's in het Antwerpse, de Kempen. Ik heb er ooit wel eens een BLOSO(?) parcours in Kasterlee gedaan en dat was een zeer aangename kennismaking.
Maar voor deze gelegenheid had ik graag vooraf een paar opinies gekregen zodat ik een keuze kan maken :-)
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@blazer

da ziet er zeker nie slecht uit =P~
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

ja ik ken de mannen ginder ook niet hoor heb de site gevonden via google