Roken en toertochten

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

nebraz M/29j wrote:Ma lol. Hij heeft het wel over de SMOG-doden, niet over verkeersongevallen. :-D
Oeps #-o
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Barbeque wrote:Ik begin me eigenlijk af te vragen wat er met het forum aan het
gebeuren is. Ik heb de indruk dat de moderators de touwen zijn
kwijt geraakt. Wat voor topics zijn er tegenwoordig nog. Tegen
de wegrijders, tegen.... domme andere topics.
Dit topic was gestart met als doel de bikers te informeren dat er vanaf 1 januari ook na de TT in de cafetaria niet meer gerookt mag worden.
De topicstarter heeft dus geen topic 'tegen' rokers gestart.
Het topic is uiteindelijk wel uitgedraaid op een discussie rond roken, maar wat is daar mis mee? Zolang we elkaar niet persoonlijk gaan aanvallen, mag er toch nog gediscussieerd worden hoop ik?

Barbeque wrote:bende onozellaars
...
WEES LIEF VOOR ELKAAR
No comment.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Yakke wrote:
...
WEES LIEF VOOR ELKAAR
No comment.
Ja laps, #-o #-o #-o gepakt in m'n eigen woorden..... #-o #-o
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ik vraag me eigenlijk af hoeveel rokers er zijn op n'een TT. Als ik eens rondkijk op den aprés zie ik er meestal geen. Wat is het probleem dan? Ik steek er wel eentje op als ik zie dat er asbakken staan, dan ga ik ervanuit dat er mag gerookt worden. Staan er geen dan rook ik nie.
Meestal ben ik dan de enige die aan het roken is.
Ik heb er geen probleem mee om nie te roken als het nie mag, maar rokers worden hedendaage precies beschouwd als een plaag.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

cowboy peter wrote:
Ik heb er geen probleem mee om nie te roken als het nie mag, maar rokers worden hedendaage precies beschouwd als een plaag.

Vele niet-rokers zien het (helaas) zo. Er werd altijd gevraagd van elkaar om hoffelijk te zijn. Op zich is dat natuurlijk goed. Maar hoe kan een niet roker hoffelijk zijn tegenover een roker? Door niet te boeren op restaurant? :wink:

Ik weet ook dat er hoffelijke rokers waren, en die staken een sigaret op als ze buiten het restaurant stapten. Maar de minderheid heeft het (weer eens) verpest.

Op café is dat een andere zaak. Al is dat voor mij een reden o er niet binnen te gaan. maar ik val er dan ook niemand voor lastig.
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Yakke wrote:
GT wrote:Iemand enig idee hoeveel CO2 onze vrienden rokers jaarlijks produceren?
Bijna niets tov de 3 grootste emissiebronnen: verkeer, huisverwarming (stationaire verbranding) en industrie
Bijna niet, maar het is er toch maar ...
En alle kleine beetjes, maken één groot.
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Barbeque wrote:
Yakke wrote:
...
WEES LIEF VOOR ELKAAR
No comment.
Ja laps, #-o #-o #-o gepakt in m'n eigen woorden..... #-o #-o
Hoe gaat dat gezegde? Den pot verwyt den ketel dat hy zwart ziet?
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

kijk ik ben roker geweest en ik weet wat het is om al dan niet eens naast iemand te zitten die een sigaret rookte naast mij>
ik heb daar totaal geen probleem mee.

je moet iedereen respecteren het is al moeilijk genoeg om van die 'lekere dingen' vanaf te geraken.

langs de andere kant kan ik het goed verstaan dat wanneer je gesport hebt, en je dan in een kantine terecht komt waar je de rook kan snijden het zeer moeilijk moet zijn , ik heb er soms ook last mee.

nu dat probleem is uit de weg maar nogmaals respecteer ook de mensen die roken want het is een moeilijke verslaving. :bounce:
GT
Mountainbiker

Post by GT »

lastigen wrote: maar nogmaals respecteer ook de mensen die roken want het is een moeilijke verslaving. :bounce:
Excuseer, maar so?
Moeten wij dan daadwerkelijk de dupe zijn van hetgeen zij lekker vinden? En waarvoor zij het karakter niet willen tonen om er van af te geraken?
Het gedacht alleen al dat een mens zich van zoiets kleins afhankelijk kan maken ...
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

GT, ge sleept daar één zin uit de lastigen z'n post waarna hij toch zegt dat het niet goed is binnen te roken ?! Hebt ge niet gemogen sinds Nieuwjaar of wat ? ;)
Post Reply