amai serieus slijk moeten dabben zelle
ik vind dat een machtig toerke, maar der zen toch wel redelijk wa stukken die toch serieus kapot gereden zen
Post by madrista666 »
Post by Simple Mind »
Post by Stalen Worm »
Geen TT verkenning vandaag??daelman wrote:Vandaag nog eens gereden. Moddergehalte viel goed mee op enkele plaatsen na. Spijtig van de vele bomen die recht op de singletrackeskes zijn gevallen.
Ik ben er zaterdagmorgen geweest met mijn neefje en toen was er iemand met een kettingzaag. die kerel zag ons sukkelen over een boomstam en heeft er de zaag in gezet. merci kerel (nu alle andere nogdaelman wrote:Vandaag nog eens gereden. Moddergehalte viel goed mee op enkele plaatsen na. Spijtig van de vele bomen die recht op de singletrackeskes zijn gevallen.
Post by Stalen Worm »
Nummerplaat niet opgeschreven??aresius wrote:Ik ben er zaterdagmorgen geweest met mijn neefje en toen was er iemand met een kettingzaag. die kerel zag ons sukkelen over een boomstam en heeft er de zaag in gezet. merci kerel (nu alle andere nogdaelman wrote:Vandaag nog eens gereden. Moddergehalte viel goed mee op enkele plaatsen na. Spijtig van de vele bomen die recht op de singletrackeskes zijn gevallen.)
voor de rest vond mijn neefje het enorm plezant om 2x de groene te rijden hij was wel uitgeput.
Bij het inladen van de fietsen is er iemand van de camping met een witte mercedes bestelwagen over het voorwiel van mijn neefje gereden. ipv dat die persoon even stopte om zich te verontschuldigen reed die gewoon door. Het zal dus waarschijnlijk expres geweest zijn. Het wiel staat helemaal krom.