Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

ik heb just dieje toer gedaan,
amai serieus slijk moeten dabben zelle =D>
ik vind dat een machtig toerke, maar der zen toch wel redelijk wa stukken die toch serieus kapot gereden zen
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

yep echt wel een tof toerken, heb mij ook geamuseerd en voorral weinig baan en prachtige natuur!!! =D> =D> =D>
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

mm.. prachtige natuur is al hard verdwenen op de moment :evil:
Simple Mind
Mountainbiker

Post by Simple Mind »

Deze namiddag ook de groene en rode gedaan. Inderdaad bij momenten veel modder en diepe plassen (ik had de waarschuwing hiervoor pertang gelezen en heb er zoveel mogelijk rekening mee gehouden maar heb me toch laten verrassen ... of moet het ver WASSEN zijn ? :-D) ... ons wasmachien zal weer content zijn!
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Vandaag nog eens gereden. Moddergehalte viel goed mee op enkele plaatsen na. Spijtig van de vele bomen die recht op de singletrackeskes zijn gevallen. :(
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

daelman wrote:Vandaag nog eens gereden. Moddergehalte viel goed mee op enkele plaatsen na. Spijtig van de vele bomen die recht op de singletrackeskes zijn gevallen. :(
Geen TT verkenning vandaag??
Ik weet hoe da komt ;-)

Nico
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

daelman wrote:Vandaag nog eens gereden. Moddergehalte viel goed mee op enkele plaatsen na. Spijtig van de vele bomen die recht op de singletrackeskes zijn gevallen. :(
Ik ben er zaterdagmorgen geweest met mijn neefje en toen was er iemand met een kettingzaag. die kerel zag ons sukkelen over een boomstam en heeft er de zaag in gezet. merci kerel (nu alle andere nog :wink:)

voor de rest vond mijn neefje het enorm plezant om 2x de groene te rijden hij was wel uitgeput.

Bij het inladen van de fietsen is er iemand van de camping Floreal met een witte mercedes bestelwagen over het voorwiel van mijn neefje gereden. ipv dat die persoon even stopte om zich te verontschuldigen reed die gewoon door. Het zal dus waarschijnlijk expres geweest zijn. Het wiel staat helemaal krom. :evil:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

aresius wrote:
Ik ben er zaterdagmorgen geweest met mijn neefje en toen was er iemand met een kettingzaag. die kerel zag ons sukkelen over een boomstam en heeft er de zaag in gezet. merci kerel (nu alle andere nog :wink:)

voor de rest vond mijn neefje het enorm plezant om 2x de groene te rijden hij was wel uitgeput.

Bij het inladen van de fietsen is er iemand van de camping met een witte mercedes bestelwagen over het voorwiel van mijn neefje gereden. ipv dat die persoon even stopte om zich te verontschuldigen reed die gewoon door. Het zal dus waarschijnlijk expres geweest zijn. Het wiel staat helemaal krom.
Nummerplaat niet opgeschreven??
die kerel moest zich niet verontschuldigen, hij moet u verdorie een nieuw wiel betalen, schandalig dat mensen gewoon doorrijden... ge ga mij echt ni vertellen dat ge niet voelt dat ge over een wiel rijd!!

Als het weer meevalt ga ik wss woensdag de route eens rijden, ik sta dees week met de vroege... bike in de auto en na het werk gelijk een beetje ontstressen..
Als iemand meewil mag je me altijd een seintje geven
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

deze woensdag gaat het niet lukken, moet werken dan :(
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Juist terug van Herentals... blauw ligt vettig, de rest val wel mee!
Post Reply