Zuid-Limburg, omgeving Tongeren

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Spitfire
Mountainbiker

Zuid-Limburg, omgeving Tongeren

Post by Spitfire »

Beste bikers,

Iemand uit de omgeving Tongeren (en omstreken) interesse om mee te komen mtb'n ?

's Avonds na de werkuren of in het weekend.

Je mag me altijd contacteren / sms sturen -> 0472/89 89 41

Zijn er ook toffe meiden in omgeving Tongeren die mtb'n ?
Laat het me weten ;-)

Mvg,

Fabrice (24 m )

PS: Ik heb de mogelijkheid om mijn fiets met de auto te vervoeren.
ClassicDriver
Mountainbiker

Post by ClassicDriver »

alloo

ik zelf ben van Bilzen - Rijkhoven.
Wegens drukke werkuren kan ik enkel en alleen TT's of vaste routes rijden op de zaterdag.

Heel af en toe rij ik ook zondags, maar zaterdag is toch echt den dag voor mij.

Trainen zit er voor mij dus jammer genoeg echt niet in.

PS: ook de mogelijkheid om nog 1 fietsje mee te vervoeren met de wagen.
En afentoe rijden ook wel nog wat mensen mee met TT's, maar die zijn ook afhankelijk van andere dingen; daarmee dat ze niet altijd mee kunnen
w_boelen
Mountainbiker

Post by w_boelen »

Awel hier nog iemand van Rijkhoven.
Liefst op zaterdagvoormiddag een TTke maar omdat die er niet zo veel zijn wordt het vaak zondagvoormiddag.

Ik nog maar pas kijken bij het MTB-en.
ClassicDriver
Mountainbiker

Post by ClassicDriver »

ZeTeTiC wrote:Awel hier nog iemand van Rijkhoven.
Liefst op zaterdagvoormiddag een TTke maar omdat die er niet zo veel zijn wordt het vaak zondagvoormiddag.

Ik nog maar pas kijken bij het MTB-en.
Voila das tof om te horen.
Ik zelf woon op Demerpleintje.
Als je ns wilt de steegskes of de route van tongeren wilt doen, laat maar weten.
w_boelen
Mountainbiker

Post by w_boelen »

Awel dat is goed, als ik op m'n terras sta dan zie ik het demerplein liggen.
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Hallo allemaal,
ik woon ook in Tongeren zelf, maar ik rij weinig met de Mtb in de streek.
Ik ben afkomstig van het zuid van Verviers, dus om te Mtbiken ga ik naar ginder (Theux) of naar de streek van Beaufays-Sart Tilman met een vriend of nog de dal van de Vesdre…
om echt te Mtbiken moet je toch wat hoogmeters kunnen verwerken… op en af… :wink:

Ik ben de toertocht van Martenslinde (nieuw XTR-groep test) gaan rijden en het heeft mijn mening bevestigd, pleazant maar zonder meer en toch veel plakkerige modder… nie graag [-X

En nu blijft de Mtb meestal in de kelder, wacht op de mooie dagen…
In deze tijd van het jaar, rij ik meestal op de weg… voor wat conditie-opbouw en ook om de veringslagers van de Stump te besparen 8)

We kunnen wel eens met meer gaan biken, ik ken een gezellige trainingsparcours in de dal van de Jeker, gebaseerd op een road-book van O2 bikers, een kilometer of 58, en +/- 750 hoogtemeters, constant op en af, dal in, dal uit, met heel wat grind en losse vuurstenen…en het parcours kan aangepasst worden om het wat technieker of lastiger te maken… =P~

En “Una bella ragazza” op de Mtb, to nu toe nooit gezien in de buurt. Benen zonder haar zijn meestal van een mannelijk eigenaar… spijtig genoeg… :cry:

Je zou mss aan Fonske moeten vragen, hij moet er meer van weten, his is van de streek en hij is toch heel good om schoone meiskes te filmen. Kijk eens naar zijn filmen… :-D
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Dubbel gepost... :oops:
Last edited by Berthold on Sat 13 Jan 2007 23:12, edited 2 times in total.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Berthold wrote:Hallo allemaal,
ik woon ook in Tongeren zelf, maar ik rij weinig met de Mtb in de streek.
Ik ben afkomstig van het zuid van Verviers, dus om te Mtbiken ga ik naar ginder (Theux) of naar de streek van Beaufays-Sart Tilman met een vriend of nog de dal van de Vesdre…
om echt te Mtbiken moet je toch wat hoogmeters kunnen verwerken… op en af… :wink:

Ik ben de toertocht van Martenslinde (nieuw XTR-groep test) gaan rijden en het heeft mijn mening bevestigd, pleazant maar zonder meer en toch veel plakkerige modder… nie graag [-X

En nu blijft de Mtb meestal in de kelder, wacht op de mooie dagen…
In deze tijd van het jaar, rij ik meestal op de weg… voor wat conditie-opbouw en ook om de veringslagers van de Stump te besparen 8)

We kunnen wel eens met meer gaan biken, ik ken een gezellige trainingsparcours in de dal van de Jeker, gebaseerd op een road-book van O2 bikers, een kilometer of 58, en +/- 750 hoogtemeters, constant op en af, dal in, dal uit, met heel wat grind en losse vuurstenen…en het parcours kan aangepasst worden om het wat technieker of lastiger te maken… =P~

En “Una bella ragazza” op de Mtb, to nu toe nooit gezien in de buurt. Benen zonder haar zijn meestal van een mannelijk eigenaar… spijtig genoeg… :cry:

Je zou mss aan Fonske moeten vragen, hij moet er meer van weten, his is van de streek en hij is toch heel good om schoone meiskes te filmen. Kijk eens naar zijn filmen… :-D
ik rijd thans regelmatig een training in Hoeselt en omstreken, vandaag vlug 30km gedaan en toch meer dan 400hm gemaakt op 30km afstand, toch niet slecht, maar wil wel eens met u mee, ben zelf van Kortessem
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Headshot wrote:
ik rijd thans regelmatig een training in Hoeselt en omstreken, vandaag vlug 30km gedaan en toch meer dan 400hm gemaakt op 30km afstand, toch niet slecht, maar wil wel eens met u mee, ben zelf van Kortessem
Als ik een tourke in de dal van de Jeker zal plannen, zal ik zeker een seintje geven... waarschijnkijk een zaterdag namiddag.
Tot zo
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Berthold wrote:
Headshot wrote:
Als ik een tourke in de dal van de Jeker zal plannen, zal ik zeker een seintje geven... waarschijnkijk een zaterdag namiddag.
Tot zo
ge laar maar iets weten, werk wel full-continu, heb maar 2 zaterdagen op 5 weken vrij, ga veel door de week fietsen, maar als ik vrij ben ga ik mee
Post Reply