7/1/2007 vossem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
We doen een klein stukje Zoniënwoud aan, de rest van het parcours gaat over veldwegen en singletracks die jullie door Tervuren, Overijse, Huldenberg, Loonbeek en Leefdaal zal leiden. Inschrijving is in de kantine van de Greunsjotters vanaf 8u30 tot 10u30 en je hebt keuze uit 3 afstanden (25-35-47).
Verdere info kan je vinden op http://www.flandrien.be/2007-1-7vossem.htm
Groeten Voervallei Vossem
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Ik zal er zeker zijn, in de buurt is het schitterend om te rijden.
Hopelijk leer ik nog wat nieuwe stukjes kennen, maar daar twijfel ik niet aan!
Hopelijk leer ik nog wat nieuwe stukjes kennen, maar daar twijfel ik niet aan!
-
super-mario
- Mountainbiker
Post by super-mario »
leuke streek, leuk parcours, zal dik in orde zijn
Ik probeer nuchter te geraken tegen zondag

Ik probeer nuchter te geraken tegen zondag
Vraagje aan de organisatie. Zal het parcours nog berijdbaar zijn met al de regen die ze deze week voorspellen of moeten we ons voorbereiden op een modderbad ?Voervallei Voske wrote:We doen een klein stukje Zoniënwoud aan, de rest van het parcours gaat over veldwegen en singletracks die jullie door Tervuren, Overijse, Huldenberg, Loonbeek en Leefdaal zal leiden. Inschrijving is in de kantine van de Greunsjotters vanaf 8u30 tot 10u30 en je hebt keuze uit 3 afstanden (25-35-47).
Ik zal in ieder geval van de partij zijn.
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Het parcours zal zeker berijdbaar zijn, er zijn niet veel stukken met " platte" modder bij. Vorig jaar hadden we ook pech met het weer maar stelde dat geen probleem voor het parcours. Natuurlijk echt proper zal je misschien de aankomst niet bereiken maar we hebben douches en een goede afspuitstand die dat probleem kunnen oplossen.
Nog een tip: spaar een klein beetje energie voor de laatste 2 km's, lichtjes bergop en 99% kans wind tegen en dan een verlossende afdaling
.
Tot zondag
Nog een tip: spaar een klein beetje energie voor de laatste 2 km's, lichtjes bergop en 99% kans wind tegen en dan een verlossende afdaling
Tot zondag
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
De 2 many bikers komen ook af met een delegatie. We rijden niet vaak in die streek, maar er is nietsi n O VL te beleven. die zondag De kanten van Huldenberg zijn ons echter niet onbekend..
CU
CU
- bert bibber
- Mountainbiker