beter dan de 2006 is 'em ni maar zeker ook ni slechter....of 'em mooier is of ni, tja, da kunt ge beter in t midden laten he....ik ben voor een sober kleureke maar wel een licht en snel fietske....Raoul wrote:tja nieuwer model is niet altijd mooier en beter he
Stumpjumper disc '06 {met skareb}
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- endorfin
- Mountainbiker
Eindelijk heb ik mijn nieuwe wielsetje,
De dt swiss naven bollen echt perfect, dit is pas lagering.
En van de BBB schijven ben ik ook meer tevreden dan van de avid's, met de bbb's kan ik krachtiger remmen, mss doordat ze een groter oppervlakte hebben.
Qua gewicht merk ik wel dat ik nu een lichter setje heb, maar stijver zijn ze wel niet echt.

De dt swiss naven bollen echt perfect, dit is pas lagering.
En van de BBB schijven ben ik ook meer tevreden dan van de avid's, met de bbb's kan ik krachtiger remmen, mss doordat ze een groter oppervlakte hebben.
Qua gewicht merk ik wel dat ik nu een lichter setje heb, maar stijver zijn ze wel niet echt.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
k zen genen liefhebber van HT bikse maar moet zeggen dat dit een prachtig biksken is!!! 
- endorfin
- Mountainbiker
ridley wrote:kwijl fietske![]()
Merkt ge dat verschil tussen u cane creek balhoofd en die chris king?
Bwha niet echt, vooral show !!
Wat ik wel merk is dat, mijn frame nu onder een andere hoek staat, ongveer 1° stijler. De CK is een beetje hoger dan de Cane creek.
Maar qua soepelheid van sturen is er niet veel verschil.
Wel jammer is dat het een zwarte CK is, had liever een zilveren gehad, of een rode. Maarja, mss dat iemand wilt ruilen ?