31/12/06 Sint-Job-In't Goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

flyboy wrote:Na drie km heb ik dit schone parcours gelaten voor wat het was (liever 2,5 euro nutteloze kosten dan 25 euro nutteloze kosten). Geen slecht woord voor de organisatie en het mag gerust een beetje vettig liggen, maar ik vond dit nét een halte te ver qua slijk om nog genietbaar te zijn.

Hopelijk stopt het met regenen, zodat er terug normaal gebiked kan worden.
wat een geluk dat ik in mijne nest ben blijven liggen. :wink: , de zaterdag een poging gedaan om met een paar maten vanuit Theux naar het hoogste punt van den belgiek te rijden: moeten stoppen wegens ijs, verstopt onder een dun laagske water: waar blijft de zomer :-?
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

flyboy wrote:
Domme wrote:@ Flyboy: POESIE!!!!!

Die opmerking zegt meer over u dan over mij. It takes balls of steel om zoiets te zeggen verscholen achter uw pc'ke. =D>
:lol: We mogen al ne keer lachen zeker, het leven is soms al triestig genoeg :lol: :lol: :lol:
FirstMTB
Mountainbiker

Post by FirstMTB »

Aan iedereen die aanwezig was; bedankt! we zullen proberen rekening te houden met de opmerkingen bij de volgende toertocht

GEVONDEN; sporttas met daarin kledij en hartslagmeter

via deze weg contact opnemen aub

grt,

Penningmeester SAS 4
baggermanneke
Mountainbiker

Post by baggermanneke »

he komen er geen foto's op ik heb gezien dat er iemand foto's nam
:P
Tomtommer
Mountainbiker

Post by Tomtommer »

ik vond het een mooie tocht, alleen jammer dat er vanaf het fort van brasschaat tot aan de bossen rond de merel zoveel asfalt was.

Ik ben zelf van st-job en weet dat aan de mick ook veel mooie stukken zijn die jammer genoeg niet aangedaan zijn...

Maar ze zien mij volgend jaar zeker terug!
FirstMTB
Mountainbiker

Post by FirstMTB »

Foto's worden volgende week op onze site geplaatst, nog effe geduld.

grt,
FirstMTB
Mountainbiker

Post by FirstMTB »

baggermanneke
Mountainbiker

Post by baggermanneke »

he leuk ik heb ze gezien ben er vandaag terug op geweest ( militair domein ) lag er vettig bij . gisteren terug met een tocht door gereden maar dan aan de kant van de spoorweg en anti tank kanaal die kant is goed berijdbaar . bedankt voor de foto's op te zetten . ( ik vind het het leukste parkoer van deze winter =D> )
Post Reply