Goeieavond,
Als er kandidaten zijn om zaterdag namiddag te vertrekken laat gerust iets weten. Anders rij ik op zondag in Snellegem of in Hulste
Groeten uit Zulte ,Anlgo-boy Barty
6/1/2007 Dudzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Happy newyear terugBarbeque wrote:Hoi Picolo,.... Happy New Year,picolo wrote:foei foei foei BBQ Daar mogen normaal geen MTB's rijden.
oesje, mag je daar niet rijden. Wij kwamen van Brugge en er stond niks.
y
Kweet het van die aanduiding. (vorig jaar stond er tijdens de tt dat het stuk enkel open is tijdens de TT en anders het verboden is om erop te fietsen) Kheb ook al vele keren goesting gehad om erop te rijden. Das een stukje waar je 10 keer kan doodgaan als de wind niet goe zit
Dit mooie stukje off-road zou moeten bespreekbaar zijn. Tijdens de zomerperiode hebben we er niets te zoeken vanwege de vele wandelaars.
Maar tijdens de winter zie je daar bitter weinig mensen wandelen. En dan zou het leuk zijn voor de MTB'er. Misschien alleen tijdens de week, omdat er tijdens het weekend toch nog veel wandelaars zijn.
Ik moet bekennen dat ik dit ook niet wist, en heb daar dus ook al gereden
En nochtans is dat iets wat ik nooit doe. Ik besef maar al te goed wat de eventuele gevolgen kunnen zijn voor iedere MTB'er.
Maar tijdens de winter zie je daar bitter weinig mensen wandelen. En dan zou het leuk zijn voor de MTB'er. Misschien alleen tijdens de week, omdat er tijdens het weekend toch nog veel wandelaars zijn.
Ik moet bekennen dat ik dit ook niet wist, en heb daar dus ook al gereden
vanmorgen in regen en wind het stuk langs de stinker en blinker tussen Heist en Oostkerke gedaan en 't ligt er enorm lastig- op sommige plaatsen op het randje van onberijdbaar- bij; Het meeste last gehad van de grote hoeveelheid takken die door de storm her en der op de track liggen - niet goed voor de derailleurkes -heb er een dertigtal waaronder 1 ganse boom verwijderd - hoop dat het de komende dagen wat droger blijft
-
adilo
- Mountainbiker
dudzele
veeteeteetje wrote:Ik kom zeker ook af naar deze.Vorig jaar voor de eerste keer van Dudzele geproefd en het was best een heel leuk parcours.
Tot slot nog een woordje aan BBQ :
Een TT onwaardig vind ik wel een beetje te negatief uitgedrukt want dit is toch wel een mooi parcours.
Maar ik weet waar jou schoentje wringt en dat kan ik best begrijpen.
Misschien moet je eens iemand van de organisatie bellen en zeggen dat ze dit even oplossen,al dan niet met enkele (Picolo,I-mac,jij misschien,....)die die streek kennen als hun broekzak en zo hen een oplossing aan te bieden wat wel of niet mag.
Ondanks dit voorval(letje) vind ik niet dat deze tt slecht is.
Misschien trap ik hier een open deur in maar het is niet te bedoeling om hier weer een discussie op te starten over dit.
Spijtig dat niemand van de organisatie dit eens leest of ne keer van op de hoogte wordt gesteld.
Is dat dat stuk om de Baan over te steken van dudzele knokke iets ?
Ik bedoel waar men de achterhaven verlaat en juist over het spoor rijd om dan de hoofdweg ik te gaan ? Ik ken daar een goed alternatief ....En nog leuk mtb gehalte...
-
adilo
- Mountainbiker
Er werd daar vroeger over gans de achterhaven gecrosd ....Ik bedoel juist over de spoor weg rechts, daar loopt een single track tussen de grote weg en spoorweg ....evenwijdig met een gracht , Die single track loopt terug tot aan de vaart met nog een nijdige klim en idem afdaling en dan kan men mooi de grote baan ontwijken ....En daar werd vroeger veel met crossmoto langs geredenyipman wrote:Ik ken daar een goed alternatief ....En nog leuk mtb gehalte...
- daar waar ze vroeger motorcrossen ?
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Re: dudzele
HOi, ja dat is die weg. Je verlaat de achterhaven en je komtvero wrote: Is dat dat stuk om de Baan over te steken van dudzele knokke iets ?
Ik bedoel waar men de achterhaven verlaat en juist over het spoor rijd om dan de hoofdweg ik te gaan ? Ik ken daar een goed alternatief ....En nog leuk mtb gehalte...
op een rondpunt. Dan rijden we zo langs die grote baan ( soort
expressweg) waar geen fietspad is richting de bevoorrading.
- frustie TB
- Mountainbiker
Post by frustie TB »
Juist, maar deze vtt moet wel naar links weg richting stinker en blinker.vero wrote:Er werd daar vroeger over gans de achterhaven gecrosd ....Ik bedoel juist over de spoor weg rechts, daar loopt een single track tussen de grote weg en spoorweg ....evenwijdig met een gracht , Die single track loopt terug tot aan de vaart met nog een nijdige klim en idem afdaling en dan kan men mooi de grote baan ontwijken ....En daar werd vroeger veel met crossmoto langs geredenyipman wrote:Ik ken daar een goed alternatief ....En nog leuk mtb gehalte...
- daar waar ze vroeger motorcrossen ?
Maar net zoals mijn collega's Frusties al gemeld hebben, is er een alternatief langs de spoorweg om aan de twee vaarten te komen.
Misschien moeten de mensen van de vtt daar eens gaan kijken.