31/12/06 Sint-Job-In't Goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Zoals gezegd erg zwaar, maar een mooie omgeving. Goede organisatie! Mensen die dit het beste parcour van het jaar vonden moeten maar eens oostwaarts afzakken. Daar heb je nog wat hoogteverschil bij en een pak minder modder. Ik denk dat er al zo'n 1000 voorgangers waren geweest en 't parcour was dus helemaal naar de botten gereden. Mja, het weer is onvoorspelbaar.
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

was inderdaad mooiste parcour vant jaar. heel veel modder en was wel leuk. eb er veel zien staan me pech en ene op zenen buik recht door den blubber zien schuive :P . bevoorrading was wel ok. alleen het schakele en het remme ging nimmer zo goe opt einde gelijk int begin. nen dikken bravo voor de organisatie om zo ne zaaaaaaligen tocht te organisere op de lesten dag vant jaar.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

flyboy wrote:Na drie km heb ik dit schone parcours gelaten voor wat het was ...
And the best was yet to come ...
Ik zeg niks maar ik denk het wel ...
Fitte
Mountainbiker

Post by Fitte »

Mooi parcours, alleen die modder die was er op het laatst in het bos wat te veel aan, voor er reactie komt, rij graag door de modder.

Wat mij het meest stoorde waren die "bikers" zonder helm en met hunne crossfiets die naar niets zien en denken dat alles van hun is.
Heb het zelf gezien dat ze in de bossen eens doorgaan en daarna op een rustig tempo alles ophouden en denken dat de baan van hun alleen is.
Spijtig om te zien dat ze zelfs met kinderen geen compasie hebben en er voorbij rijden om ze dan de pas af te snijden, erg zeer erg.
Het doet mij een plezier om de jeugd te zien mountainbiken en dat wordt dan verstoort door zo'n bikers, allez ze zijn het woord biker niet waardig ze maken alleen onze toffe kapot met hun gevaarlijk rijden.
Er zijn er zelfs bij die denken dat een roodverkeerslicht doorrijden betekent.
Voor er nog eens kritiek komt, niet iedereen is zo.
Fitte
Mountainbiker

Post by Fitte »

Mooi parcours, alleen die modder die was er op het laatst in het bos wat te veel aan, voor er reactie komt, rij graag door de modder.

Wat mij het meest stoorde waren die "bikers" zonder helm en met hunne crossfiets die naar niets zien en denken dat alles van hun is.
Heb het zelf gezien dat ze in de bossen eens doorgaan en daarna op een rustig tempo alles ophouden en denken dat de baan van hun alleen is.
Spijtig om te zien dat ze zelfs met kinderen geen compasie hebben en er voorbij rijden om ze dan de pas af te snijden, erg zeer erg.
Het doet mij een plezier om de jeugd te zien mountainbiken en dat wordt dan verstoort door zo'n bikers, allez ze zijn het woord biker niet waardig ze maken alleen onze toffe kapot met hun gevaarlijk rijden.
Er zijn er zelfs bij die denken dat een roodverkeerslicht doorrijden betekent.
Voor er nog eens kritiek komt, niet iedereen is zo.
peduc
Mountainbiker

Post by peduc »

crossers zonder helm ... dus crossers met een helm zijn ok :-k , het hangt van de persoon zelf af, dat die met een crossfiets of mtb rijdt ... dat speelt weinig rol denk ik. De toer was prachtig in elkaar gestoken. Slijk is niet op bestelling dus dat kan de organisatie nooit voorzien hoeveel er gaat liggen. Bevoorrading : keuze uit 2 verschillende dranken en koeken met ROZIJNEN !! (dat is dus ook fruit geweest he !) En na 2,5 km reeds stoppen, dat geeft inderdaad stof tot nadenken. Zeker als je dan commentaar leest van de toer in Rijkevorsel ... die had dan weer teveel "harde" weg, die van St Job dan weer te weinig ?? Bottomline : je kan niet voor iedereen goed doen ! Het was hier de bedoeling dat de organisatie wat feedback kreeg van het off road gehalte : en eerlijk : DAT WAS ER ! Goe gedaan mannen van St Job ! TOP !
fladderke
Mountainbiker

Post by fladderke »

Als je uw gezond verstand gebruikt, zet je een helm op( ocharme die boom waar ge met uw knikker tegen komt) #-o #-o #-o En wat het gevaarlijk rijden betreft kan ik maar 1 ding zeggen ALLEMAAL VOORZICHTIG ZIJN [-o< [-o< . Niet iedereen is zo stuurvaardig.
Voor de inrichters niks anders dan lof. Ik heb er evenveel van genoten als van de champagne 's avonds. =D> =D> Deze tocht ziet mij in 2007 zekers terug.
fladderke
Mountainbiker

Post by fladderke »

Als je uw gezond verstand gebruikt, zet je een helm op( ocharme die boom waar ge met uw knikker tegen komt) #-o #-o #-o En wat het gevaarlijk rijden betreft kan ik maar 1 ding zeggen ALLEMAAL VOORZICHTIG ZIJN [-o< [-o< . Niet iedereen is zo stuurvaardig.
Voor de inrichters niks anders dan lof. Ik heb er evenveel van genoten als van de champagne 's avonds. =D> =D> Deze tocht ziet mij in 2007 zekers terug.
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

ja was zeer schonen tocht alleen kome der dan soms wel is van die crossers voorbij gevloge die u dan wijt in de boskes duwe mor vor de rest wast zeker ok
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Fitte wrote: Wat mij het meest stoorde waren die "bikers" zonder helm en met hunne crossfiets die naar niets zien en denken dat alles van hun is.
Zo kwam er mij ook ene voorbij geknald na de bevoorrading. Veel plaats was er niet dus heb ik 'm de struiken in gereden. 't Was hij of ik. Normaal gezien doe ik zoiets niet, maar ik had geen zin om zelf in de struiken te liggen. Ik begrijp niet dat mensen zo egoïstisch en asociaal kunnen zijn. Schaam op jou!
Post Reply