30/12/06 Diest - Kelbergtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
master j
Mountainbiker

Post by master j »

Ghostrider 1 wrote:Wij zijn wel vroeg opgestaan om te gaan biken, we hebben er geen spijt van gehad 't was wel nat en op sommige plaatsen heeeel vettig waardoor we toch wel eens te voet omhoog moesten maar dat nemen we er maar bij. :oops: :-D
Tiens, ik ben met mijn 88 kg overal boven geraakt. Nogal wat anders dan die drukbevolkte tochten waar je te voet gesteld word door je iets mindere voorganger. Seffens ga ik nog denken dat ik te vroeg in form ben. (En vorig jaar was ik te laat in form)
Leuke tocht om het jaar af te sluiten.
Wel veel modder maar in een wellness-center vragen ze wel meer dan 3 Euro voor een modderbad...
Guest

Post by Guest »

Gisteren ook voor de eerste keer zonder Primus een TT gaan doen. Iets na half elf gestart, in de regen dus.

Ik vond het een prachtige tocht, goed veel slijk, goed glibberig, schoon afdalingskes, maar 1x mis gereden dus de bepijling was dik in orde ;)

Het soepke bij de bevoorrading en het asfalt hier en daar deden deugd, dat wel. De beentjes zijn er toch nog lang niet ...

Binnengekomen met 27 km op de teller aan een gemiddelde van ocharmkes 17.

Volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn se...
Biketourist
Mountainbiker

Post by Biketourist »

mooi toerkr =D>
EasyDeluxe
Mountainbiker

Post by EasyDeluxe »

Het was een mooie rit...wel belastend voor je materiaal in dit weer.
Wat ik niet begrijp:
Waarom moeten de snellere deelnemers op je zitten te schelden en vloeken omdat je in de weg rijd???? Ga aan een wedstrijd deelnemen, verdomme!
Ze hebben chance gehad dat ik ze niet kon inhalen :evil:
dschreurs
Mountainbiker

Foto's

Post by dschreurs »

Inmiddels heb ik ruim 70 foto's kunnen verzamelen van de toertocht. Normaal gezien zullen ze tijdens het weekend gepubliceerd worden op onze website www.mtbkelberg.be. Er zijn onder andere foto's van Geert Verheyen, Gert Steegmans en Gert Vanderaerden.

Nog eventjes geduld dus ...
dschreurs
Mountainbiker

Foto's eindelijk

Post by dschreurs »

Een weekje wachten ... maar nu wordt je geduld eindelijk beloond: foto's van de toertocht in Diest (d.d. 30-12-2006) zijn te bezichtigen op www.mtbkelberg.be.
Post Reply