Marc Herremans heeft plannen om deze volgend jaar mee te rijden.
Crocodile Trophy 2006
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Re: vandaag 31/12/06 Crocodile Trophy Mountainbike op kanaal
wel een kort verslagje, maar was fijn om te zienchris wrote:vandaag 31/12/06 Crocodile Trophy Mountainbike op kanaal II
14.45
I Sport LIVE: Veldrijden
Aansluitend een samenvatting van de Crocodile Trophy Mountainbike
chris
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Op VTM/KA2 geven er tenminste nog MTB!! Op de VRT weten ze niet eens dat MTB bestaat!!! Schandalig!!!!!absalon wrote:ik vond het vorig jaar beter
beter 10 dan 0 minuten!!! Spa alleen VTM iets uitgezonden, VRT niks!!! En dat is zo een heel jaar!!! 2007 geen MTB op VRT en ik ga hun toren omduwen met lampekes en al!!!!! Zoek alleen nog wa helpers, kan het niet alleen!!!! Kandidaten??
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Johnny de Wit wrote:Op VTM/KA2 geven er tenminste nog MTB!! Op de VRT weten ze niet eens dat MTB bestaat!!! Schandalig!!!!!absalon wrote:ik vond het vorig jaar beter![]()
![]()
![]()
![]()
beter 10 dan 0 minuten!!! Spa alleen VTM iets uitgezonden, VRT niks!!! En dat is zo een heel jaar!!! 2007 geen MTB op VRT en ik ga hun toren omduwen met lampekes en al!!!!! Zoek alleen nog wa helpers, kan het niet alleen!!!! Kandidaten??
daar geef ik u volledig gelijk in
- Strikybart
- Mountainbiker