31/12/06 Sint-Job-In't Goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mr_Proper
Mountainbiker

St. Job

Post by Mr_Proper »

Vandaag de laatste km gebold voor dit jaar.
De regen had er een zwaar parcour van gemaakt: modder en stoempen voor de laaste dag van jaar.
Toch content dat ik de tocht gereden heb.
De bepijling was in orde en er was ook veel volk aanwezig.
Na het het ganse bike-jaar kunnen we ons straks is goed laten gaan, zal wel is mogen zeker ...

Aan iedereen een gelukkig nieuwjaaar en dat we in 2007 nog veel mogen biken. :-D Schol doe ze nog is vol!! :P
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Dikke proficiat aan de organisatie !!!! =D> =D>

Het was wel lekker zwaar. Heel veel mensen met pech gezien en ook die er compleet doorzaten alsook valpartijen in de blubber.

En ze waren de singletracks op het militair domein zeker niet vergeten :wink:
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Greenbikers met delegatie van 4 man aanwezig. De rest sliep uit denk ik met het oog op de festiviteiten vanavond. Tof toerke, had het wel droger verwacht. De blubber was echter geen beletsel, ik hou er wel van, al was schakelen naar 't einde toe nie meer zo evident. Toch enkele puntjes van kritiek : sobere bevoorrading (ik wil geen ontbijtbuffet, maar een stukske fruit mag toch wel, niewaar) - de douches of ijskoud of loeiheet (?) - bezetting op den après : ik had den indruk dat er te weinig handen waren ?
Een paar keer de Sasbikers tegen gekomen, toch wel schitterend om te zien hoeveel volk die gasten elke week weer op de bike krijgen ...
gaatje
Mountainbiker

Post by gaatje »

Prima tour daar, de weergoden hadden wel gezorgd voor een extreem zwaar parcours, bij droger weer zeker 2 keer zo rap. Nu zeer technisch alhoewel de zwaarste delen van het klein schietveld werden gemeden.

Volgend jaar toch nieuwe ketting, is nu wel echt op, 3 keer ketting breuk en een keer onderuit gereden.
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Na drie km heb ik dit schone parcours gelaten voor wat het was (liever 2,5 euro nutteloze kosten dan 25 euro nutteloze kosten). Geen slecht woord voor de organisatie en het mag gerust een beetje vettig liggen, maar ik vond dit nét een halte te ver qua slijk om nog genietbaar te zijn.

Hopelijk stopt het met regenen, zodat er terug normaal gebiked kan worden.
baggermanneke
Mountainbiker

Post by baggermanneke »

dit is voor mij de beste toer die ik dit jaar gereden heb spijtig moest ik wachten tot de laatste dag . :lol: welcome to the hell had deze keer zijne naam niet gestolen . ik heb afgezien en ik denk niet dat ik alleen was na de hell de bevorading ik vond deze wel dik in orde :wink: daarna een stuk betere wegen om op ons effen te komen en het was nodig want wat daarna kwam was ook niet van de poes . ik heb er zeer veel van genoten en tegelijk ferm afgezien . een dikke proficiat aan de mannen die dit allemaal hebben tot stand hebben gebracht =D>
leenaerts stefaan
Mountainbiker

Post by leenaerts stefaan »

dikke proficiat aan de organisatie,alles was dik in orde en heb me meer dan geamuseerd,nu snel omkleden en men twee voeten onder de tafel smijten se
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

@ Flyboy: POESIE!!!!!

@ Murdock: Ooit was het anders. Het is niet de bedoeling om met zoveel mogelijk ergens te gaan biken, het belangrijkste is er plezier aan te beleven. Maar...inderdaad, het geeft wel een zalig gevoel om met, in dit geval 13, aan 't vertrek te staan.

@ Proficiat aan de organisatie: Doe het hen maar eens na. Een tocht organiseren op de laatste dag van het jaar. De dag ervoren moeten afpijlen in zeer slechte weersomstandigheden. Let wel: Alles moet daar opgeruimd worden en al de pijltjes moeten weer verwijderd worden. Eigenlijk was het vandaag een zalig weertje om te biken.

@ Jan van de hamburgers: Sorry Jan, maar vanavond staat er nog veel lekkers op het menu. Daarmee dat ik er geen gegeten heb!!!

Namens de Sasbikers aan alle medebikers: Een tof 2007 en hééééél veel bikegenot!!! =D>

Domme 8)
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

[quote="flyboy"]Na drie km heb ik dit schone parcours gelaten voor wat het was (liever 2,5 euro nutteloze kosten dan 25 euro nutteloze kosten). Geen slecht woord voor de organisatie en het mag gerust een beetje vettig liggen, maar ik vond dit nét een halte te ver qua slijk om nog genietbaar te zijn.

Hopelijk stopt het met regenen, zodat er terug normaal gebiked kan worden.[/quote]

Da meent ge toch ni, dees was nu is echt crossen op een parcours waarvoor ne mtb gemaakt is :roll:

Enfin, ieder zen goesting hé :wink:
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Domme wrote:@ Flyboy: POESIE!!!!!

Die opmerking zegt meer over u dan over mij. It takes balls of steel om zoiets te zeggen verscholen achter uw pc'ke. =D>
Last edited by flyboy on Sun 31 Dec 2006 18:41, edited 1 time in total.
Post Reply