31/12/2006 Helchteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
evil knevil
- Mountainbiker
Post by evil knevil »
het parcours is uitgepijld. Extra spiellerei voor de durvers.
de weg ligt er nog zeer redelijk bij. (veel bosssen). Als je goed kijkt kan je de terril vermijden. Je kan pas vertrekken om 8u30 anders moet ik te hard rijden om de pijlen morgenvroeg te controleren. 
[/quote]kan ik daar vooruit met scorpions[quote]
Koop u een setje Hutchinson pythons en ge kunt een heel jaar voort zonder wisselen enkel met den druk spelen en tis in orde, ik rij er een heel jaar mee en hoe meer modder hoe liever dus zeker geen probleem want met modderbanden trapt ge toch voor den drol van janus
Koop u een setje Hutchinson pythons en ge kunt een heel jaar voort zonder wisselen enkel met den druk spelen en tis in orde, ik rij er een heel jaar mee en hoe meer modder hoe liever dus zeker geen probleem want met modderbanden trapt ge toch voor den drol van janus
- kristofbomans
- Mountainbiker
schitterende tocht
Post by kristofbomans »
Alles was perfect. Het weer viel alleen wat tegen, maar daar kunnen jullie nix aan doen he.
Greetz,
Den Bomans
Greetz,
Den Bomans
- BeeMWeke
- Mountainbiker
- Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden
31/12/2006 Helchteren
Zo, fiets weer zo goed als klaar voor de volgende rit, en ikzelf ook. Mooi parcours, weinig asfalt, goede bepîjling, met uitzondering van de lussen "moeilijk" en "terril" waar verwarring ontstond en sommige deelnemers drie keer dezelfde lus reden. Jammer dat Specialleke de terril niet helemaal opgefietst is, het spoor lag er nochtans redelijk goed bij. Toch blij dat ik de aankomst zag, na de terril veel last van chainsuck en alles op het buitenblad moeten doen, maar zo goed was (is) mijn conditie dus nog niet. Volgend jaar zijn we zeker opnieuw van de partij.