30/12/2006 - Blanden (Vl-Br)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als je alternatieve wegentjes zoekt,maakt dan eens een afspraakje met Adri die kan jullie de mooiste plekjes laten ontdekken.Ik woon in Bierbeek en ken het bos ook van buiten maar steeds blijft het voor mij een streek waar je niet op uitgekeken geraakt.Dus ik zal er morgen naar toe gaan en ook betalen want dank zij deze mensen kunnen wij ons toch maar amuseren en of dat nu baansjanetten of mountainbikesjanetten zijn dat maakt mij niks uit.
-
Roeki
- Mountainbiker
Heb vandaag het bloso parcour daar gereden en de pijlen hingen er al, grotendeels den bloso. OPGEPAST!!!!!!!!!! in de omgeving van het militair domein staat er bij het uitkomen van een bocht een machien van de boswerken met 2 pinnen recht in de rijlijn!!!!!!!!!! en op hoofdhoogte. Ik hoop dat de organisatie daar nog een baal stro of iets dergelijks gaat opzetten.
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Hier ben ik het dus niet mee een W817. Lees onderstaande topic er maar eens op na.W817 wrote: En wat heb je tegen die club Jokke...Maakt toch niet uit wie dit organiseert, als 't maar wat goed in mekaar steekt. Het is toch fijn als je als mtb-er wat kunt gaan kiezen waar je fietst. Ik ben ook een mtb-er en rij nooit op de weg, heb dus niets met deze organisatie te maken.
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... c&start=36
En hoe komt het dat je nu bijna niet meer van de BLOSO-routes kan/mag afwijken ??? Juist omdat door de vele organisaties er teveel overlast is ontstaan.
De weergoden waren de organisatoren niet goed gezind. Aan de ontbijttafel lang getwijfeld of ik wel zou vertrekken. Na 45 min welles nietes te spelen toch vertrokken. Wij MTB'ers zijn toch echt zot
.
Om 8u50 aangezet en het mij uiteindelijk toch niet beklaagd.
Zeer mooie omgeving. Er was niets technisch aan de te volgen wegeltjes maar gezien de weersomstandigheden vond ik dat deze keer niet erg.
Bij de bevoorrading moeten ze ook niet veel volk verwacht hebben want er stond geen overvloed gereed. Een drankje, een cakeje en een stukske banaan is voor mij echter meer dan voldoende. Als die mannen dan nog zo vriendelijk zijn om mijn banaan te schellen vanwege uiterst smerige handen kan het voor mij helemaal niet stuk
. Ik heb gehoord dat er wat problemen met verdwenen pijlen waren maar ik heb daar niets van gemerkt. De afspuitstand was voor mij het enige minpuntje. Akkoord er was niet veel volk (nog nooit zo weinig volk tegen gekomen op een TT) maar 2 hoge drukreinigers is toch wat weinig als je al zo doornat bent.
Voor mij de laatste TT dit jaar. Aan alle MTB'ers een sportief 2007 toegewenst
.
Om 8u50 aangezet en het mij uiteindelijk toch niet beklaagd.
Zeer mooie omgeving. Er was niets technisch aan de te volgen wegeltjes maar gezien de weersomstandigheden vond ik dat deze keer niet erg.
Bij de bevoorrading moeten ze ook niet veel volk verwacht hebben want er stond geen overvloed gereed. Een drankje, een cakeje en een stukske banaan is voor mij echter meer dan voldoende. Als die mannen dan nog zo vriendelijk zijn om mijn banaan te schellen vanwege uiterst smerige handen kan het voor mij helemaal niet stuk
Voor mij de laatste TT dit jaar. Aan alle MTB'ers een sportief 2007 toegewenst
Ik heb meer geluk gehad. Pas om 12.30 uur toegkomen. Geen druppel regen. Maar net toen ik wou vertrekken besefte ik dat mijn autosleutels en gsm nog .... Eén uur later en na de inzet van de mannen van de VAB kon ik toch vertekken. Bijna als laatste. Er waren er blijkbaar nog drie achter mij. Zij moesten zich haasten, want achter hun rug waren ze de pijltjes al aan het verwijderen.
Bijna de bevoorradingspost voorbij gereden. Ik was dan ook de enige aanwezige naast drie organisatoren (de barman van dienst en twee pijltjes-verwijderraars). Ik kreeg direct een hele banaan, twee grannies en een kopje engelenvocht met zoete smaak. Ook geen klagen over de afspuitstand. Ik was de enige die rustig zijn machien kon schoon maken, terwijl de cantine gesloten werd. Toen dat gedaan was kwamen de drie achterblijver net aan.
Het parkoer was inderdaad niet technisch, en daar heb ik geen spijt van. Enkele heuveltjes, relatief veel asfalt, en al bij al goed bereidbaar, ondanks de regen. De ronde was inderdaad een kopie van het Blosotoertje. Gelukkig maar, want door de wind waren enkele pijltjes gaan vliegen. Gelukkig stonden de Blosopijltjes er nog. Al bij al ben ik tevreden dat ik vandaag de uitstap gewaagd heb.
Mijn welgemeende dank aan de organisatie (oa Patrick van de tombola) die zijn gsm ter beschikking stelde om de hulpdienst op te roepen.
Loco.
Bijna de bevoorradingspost voorbij gereden. Ik was dan ook de enige aanwezige naast drie organisatoren (de barman van dienst en twee pijltjes-verwijderraars). Ik kreeg direct een hele banaan, twee grannies en een kopje engelenvocht met zoete smaak. Ook geen klagen over de afspuitstand. Ik was de enige die rustig zijn machien kon schoon maken, terwijl de cantine gesloten werd. Toen dat gedaan was kwamen de drie achterblijver net aan.
Het parkoer was inderdaad niet technisch, en daar heb ik geen spijt van. Enkele heuveltjes, relatief veel asfalt, en al bij al goed bereidbaar, ondanks de regen. De ronde was inderdaad een kopie van het Blosotoertje. Gelukkig maar, want door de wind waren enkele pijltjes gaan vliegen. Gelukkig stonden de Blosopijltjes er nog. Al bij al ben ik tevreden dat ik vandaag de uitstap gewaagd heb.
Mijn welgemeende dank aan de organisatie (oa Patrick van de tombola) die zijn gsm ter beschikking stelde om de hulpdienst op te roepen.
Loco.
Ik was bij die laatsten, aan de bevoorrading hadden wij echter minder geluk, deze was reeds opgedoekt en de pijlen waren ook al verwijderd.
Toen we aan het zoeken waren passeerde een wagen met iemand die de toertocht reeds gereden had, deze heeft ons weer op weg geholpen. Een beetje verder de 2 personen van de organisatie tegengekomen die de pijltjes aan het verwijderen waren. Vanaf dan terug de pijltjes kunnen volgen. Aan de aankomst nog een douchke kunnen pakken en nog iets kunnen drinken in de reeds opgekuiste kantine. Nadat we vertelden dat de bevoorrading reeds opgedoekt was hebben we nog een bananen en koekjes gekregen. Een pluim voor de organisatie.
Toen we aan het zoeken waren passeerde een wagen met iemand die de toertocht reeds gereden had, deze heeft ons weer op weg geholpen. Een beetje verder de 2 personen van de organisatie tegengekomen die de pijltjes aan het verwijderen waren. Vanaf dan terug de pijltjes kunnen volgen. Aan de aankomst nog een douchke kunnen pakken en nog iets kunnen drinken in de reeds opgekuiste kantine. Nadat we vertelden dat de bevoorrading reeds opgedoekt was hebben we nog een bananen en koekjes gekregen. Een pluim voor de organisatie.
-
roxy_power
- Mountainbiker
Foto's online van VTT Haasrode Blanden
Post by roxy_power »
Hoi,
Op http://www.wielersportteam.be/foto_wbs_.html kan je de foto's bekijken van de VTT Haasrode Blanden.
Groetjes,
Op http://www.wielersportteam.be/foto_wbs_.html kan je de foto's bekijken van de VTT Haasrode Blanden.
Groetjes,