31/12/06 Sint-Job-In't Goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

Ik kom voor de hamburgers van de Jan :-D :-D
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Ik ga proberen om alsnog af te komen, want dit is echt wel dé toptocht van de Antwerpse Voorkempen. Enorm veel singeltrack, zeker in het eerste deel (en daar heb je dus het 'moeilijke toelatingsgeval' Drieboomkensberg nie voor nodig, bewijzen deze mannen).
ResoR 1
Mountainbiker

Post by ResoR 1 »

:drunk: Gaan afkomen met 2 ollanders om ze eens lekker te laten zweten, is voor mij ook de eerste keer dat ik hier fiets heb graag bos en een aantal technische stukken om daarna op verhard te kunnen recupereren, is dat hier mogelijk?
FirstMTB
Mountainbiker

Post by FirstMTB »

Parcour grotendeels gewijzig tov vorige keren. Er wordt nu gebruik gemaakt van het militaire domein van Brasschaat dit ivm alle goedkeuringen van de vele gemeenten waar de vroegere toer door liep.
Vertrek nog steeds de Groene Linden gelegen tussen Sint Job- en Brechtcentrum. Ruime parking, bewaakte fietsenstalling, douches, drank- en eetgelegenheid, ...
26 - 37 -47 Km + kids toer

Tot zondag alvast,
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

De mooie singletracks aan het begin van den toer
(tot aan de bevoorrading) zijn toch nie geschrapt mogen we hopen?

Hoe wordt het dan naar militair domein gereden, langs E-10 plas?
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

Vandaag in Blanden gaan bollen met mijne maat van den Taver.
Eerst 45 km naar Blanden , dan 30 km gebold , en dan 45 km terug = 120km , en het weer viel nog mee , niet te veel regen gezien.
da beloofd voor morgen in SINT -JOB.
=D> =D>
luke
Mountainbiker

Post by luke »

Wat moet ik mij nu vooorstellen van de gewijzigde toer ?
Dat al de vorige en goede commentaren ( singeltracks etc...) wegvallen en het nu een saaiere toer wordt of valt het allemaal nogal mee ?
Organisatie laat eens iets horen graag :wink:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

in het begin of op het einde zal het grotendeels hetzelfde blijven (singletracks vermoed ik ) aangezien het op de startplaats direkt bosrijk is met veel singletracks en dat is Sint-job of brecht ,dus geen andere gemeente.
Militair domein vond ik in het verleden saai (brede baan) en soms heel zwaar liggen met enorme plassen of slijkstukken alhoewel er ook mooie stukken in zitten (singletracks) ,'t is echter te zien langs waar ze rijden en hoe nat het er ligt .
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Heb vorig week nog is op militair domein rondgecrosst en als ze gebruik maken van de beschikbare singletracks is het toch ook wel fun daar, want dat strekt zich uit tot Kalmthout/Kapellen. We zien wel :wink:
FirstMTB
Mountainbiker

Post by FirstMTB »

Vertrek is hetzelfde (heb de toer niet mee gereden, sorry) maar het zou een mooie toer zijn, niet via de grote zandbanen op het militair domein. We moeten onze eer hoog houden aangezien de meeste deelnemers steeds tevreden zijn over ons "oude parcour".

Graag feedback na het rijden ivm de nieuwe toer en organisatie, bedankt :wink:

Penningmeester WTC SAS 4
Post Reply