Meirhaeghe de comeback

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Wie kijkt naar wat ?

Poll ended at Wed 17 Jan 2007 20:53

Ik kijk Filip Meirhaeghe
188
86%
Ik kijk naar allez allez zimbabwe
12
6%
Ik kijk naar iets anders
18
8%

Total votes: 218

scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

rumble101 wrote:Wegens tijdgebrek heb ik de eerste aflevering hier http://media1.filewind.com/g.php?filepath=2031 geupload.
=D> Plezant dat ge die op het net gooit. Hopelijk kan ik ze zo allemaal verzamelen? :drunk:
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

Swannie wrote:Kweet niet of dit gespeeld is zenne, heb een paar opnames van Wellens en wee bijgewoond (bij van kasteren thuis), en daar werd nix opgedrongen hoor, die waren gewoon hun eigen en int begin ging dat ook stroef. Denk wel dat dat normaal is, als je die constante aanwezigheid van een camera niet gewoon bent.

ik denk dat ook als ge da nie gewoon zijt moet dit toch wel vreemd doen!!

't zijn nie allemaal pfaffs(die worden zelfs kwaad als ge ze nie kent)

het is pas een start Filip vertelde zelfs onlangs dat hij niet wou dat ze constant achter zijn gat aanlopen te véél is te véél ook voor hem..
niet alles kan en moet gefilmd worden hé

het loopt wel LOS achter ne keer of 3,4....
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

hey, met welk programme open je die aflevering van filip?
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

mtbn wrote:hij wordt toch gesponsord door colagano (weet ni oft zo juist is) voor zijne bike ? dacht ik eerst gezien te hebben . Maar dan doet hij in oostende mee met een blanco alu kader ? :-k waarschijnlijk om zijn goe materiaal te sparen ik zou dat ook doen mee al da zee water heb ook eens meegedaan vorig jaar ergens aan de zee heel sleetig voorste wiel kunnen weg smijten zee water in den naaf gekomen ale ja t was toch al versleten
da was de fiets van bart versluys !!(diene blanco)

maar als ik me niet bedrieg is Filip aan het onderhandelen met een nieuwe fiets sponsor het merk wou hij nog niet kwijt want er was nog niks rond alleen wa mondelinge overeenkomsten

we zien wel ,maar nie colnago is wel nie mis zunne :wink: alleen het gewicht ja...
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

MilkSjeik wrote: Ik dacht het muziekbos in Ronse te herkennen...
Goed gezien :-D
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

absalon wrote:hey, met welk programme open je die aflevering van filip?
Het is een flash bestand die je normaliter via uw browser kunt openen, indien deze correct werd geupload naar een Youtube of Metacafe, maar je kan deze ook openen met een afzonderlijke flash player zoals 'Riva Videoplayer'.

Het originele bestand MPEG-2 (zonder reklame) is 1 Gb groot. Een divx (xvid) was 500Mb groot. Ik heb niet zoveel upload limiet meer over, daarom de keuze om het FLV bestand (115 Mb) online te zetten. De resolutie is 320x240.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ik heb van quincy gehoord dat ie volgend jaar met specialized rijdt ( quincy zelf) want quincy vond de ibex kader echt slecht
Eastbiker
Mountainbiker

Post by Eastbiker »

rumble101 wrote:Wegens tijdgebrek heb ik de eerste aflevering hier http://media1.filewind.com/g.php?filepath=2031 geupload.
=D>

Super!

Thanks,
Eastbiker
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

rumble101 wrote:
absalon wrote:hey, met welk programme open je die aflevering van filip?
Het is een flash bestand die je normaliter via uw browser kunt openen, indien deze correct werd geupload naar een Youtube of Metacafe, maar je kan deze ook openen met een afzonderlijke flash player zoals 'Riva Videoplayer'.

Het originele bestand MPEG-2 (zonder reklame) is 1 Gb groot. Een divx (xvid) was 500Mb groot. Ik heb niet zoveel upload limiet meer over, daarom de keuze om het FLV bestand (115 Mb) online te zetten. De resolutie is 320x240.
Een 300tal MB moet toch lukken, aangezien de meeste seriekes die je van het net plukt van een 50tal minuten ook niet groter zijn. Als je dan nog eens na 12u 's nacht upload wordt dit 150MB.

Riva Videoplayer is geen freeware. Ge kunt er wel een gratis trail van krijgen. http://www.videolan.org/vlc/ kan dit ook afspelen en is wel gratis. Deze speler kan trouwens vrijwel ieder formaat afspelen en is zelfs in staat om beschadigde bestanden te herstellen zodat deze wel af te spelen zijn. Beschikbaar voor zowat elk OS dat ge kunt bedenken.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Even terzijde: Waarom 2 topics die praktisch over hetzelfde onderwerp gaan? http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=27561
Post Reply