Meirhaeghe de comeback

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Wie kijkt naar wat ?

Poll ended at Wed 17 Jan 2007 20:53

Ik kijk Filip Meirhaeghe
188
86%
Ik kijk naar allez allez zimbabwe
12
6%
Ik kijk naar iets anders
18
8%

Total votes: 218

RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

LuckyIron wrote: in 2 splitsen :wink:
Yup, dat kan ik doen, maar het zal maar pas voor morgen zijn, want vanavond heb ik hiervoor geen tijd meer... Ciao Herder Ronny
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

het was inderdaad een leuke aflevering, een goede reden om eens naar VT4 te kijken.

zijn uitspraak "schat, ik ga naar men werk" toen hij ging trainen vond ik wel grappig . :lol:
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ik vond het een knappe aflevering, ik ga het zeker volgen.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Ik vond het een leuk programma. Niet al te serieus maar ook niet belachelijk. Volgende edities zal ik ook volgen nu het mountainbiken eens in beeld komt mogen we dat inderdaad niet laten schieten.
philcore
Mountainbiker

Post by philcore »

Ik heb een beetje schrik over de klachten die hier gaan binnen komen over het feit dat Filip zonder helm gaat trainen.
Maar tis een tof program zunne. =D>
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Ook ik heb zitten genieten.
Maar....
Ikzelf was erbij toen dit papier verbrandt werd.Het gevoel die men daar mocht ervaren is bijlange niet hetzelfde als het gevoel die je krijgt op de TV.Het deed mij wel enorm veel deugd om dit terug te zien (Iemand mijn vrouw herkend ?).
Ik was ook fier toen Filip zei dat zijn eigen truck prachtig was toen hij hem inhaalde op de snelweg.Ik heb daar nochthans niets mee te maken maar dit werd verwezenlijkt door een vriend van mij ( www.ateljeemaes.be ) die Filip is blijven steunen.Bravo Stefaan.
Ik kijk uit naar één van de volgende uitzendingen en dan vooral deze van Spa-Francorchamps.Dit wordt terug kikken.
Tot de volgende !
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

absalon wrote:prachtige streek trouwens waar em aant trainen was
Ik dacht het muziekbos in Ronse te herkennen... (aan enkele diepe geulen te zien). Kan er natuurlijk ferm naast zitten, heb dan ook nog maar 1 of 2 keer een wandeling gemaakt door dat bos :p Kenners? ;-)

Verder zou er inderdaad iets meer mountainbiken mogen inzitten. Maar als ze verder doen zoals nu bezig, zal het gewoon het mountainbiken in het daglicht zetten. Meer is waarschijnlijk toch niet nodig?

Dat Filip zonder helm ging trainen is me ook opgevallen, maar ik denk dan ook dat zijn stuurvaardigheid (vlamde trouwens iedere keer bergop) niet te vergelijken is met de onze.

Volgende week kan ik jammer genoeg niet kijken, zal moeten vertrouwen op de vriendin om het op te nemen :'(
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

hij zou beter zijn helm opzetten als hij gaat trainen [-X
Lefty gerre
Mountainbiker

Post by Lefty gerre »

tzijn er zo nog da da doen :P
ja zen streefgewicht, tis gene s-works meer e :wink:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Wegens tijdgebrek heb ik de eerste aflevering hier http://media1.filewind.com/g.php?filepath=2031 geupload.
Post Reply