Yup, dat kan ik doen, maar het zal maar pas voor morgen zijn, want vanavond heb ik hiervoor geen tijd meer... Ciao Herder RonnyLuckyIron wrote: in 2 splitsen
Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ook ik heb zitten genieten.
Maar....
Ikzelf was erbij toen dit papier verbrandt werd.Het gevoel die men daar mocht ervaren is bijlange niet hetzelfde als het gevoel die je krijgt op de TV.Het deed mij wel enorm veel deugd om dit terug te zien (Iemand mijn vrouw herkend ?).
Ik was ook fier toen Filip zei dat zijn eigen truck prachtig was toen hij hem inhaalde op de snelweg.Ik heb daar nochthans niets mee te maken maar dit werd verwezenlijkt door een vriend van mij ( www.ateljeemaes.be ) die Filip is blijven steunen.Bravo Stefaan.
Ik kijk uit naar één van de volgende uitzendingen en dan vooral deze van Spa-Francorchamps.Dit wordt terug kikken.
Tot de volgende !
Maar....
Ikzelf was erbij toen dit papier verbrandt werd.Het gevoel die men daar mocht ervaren is bijlange niet hetzelfde als het gevoel die je krijgt op de TV.Het deed mij wel enorm veel deugd om dit terug te zien (Iemand mijn vrouw herkend ?).
Ik was ook fier toen Filip zei dat zijn eigen truck prachtig was toen hij hem inhaalde op de snelweg.Ik heb daar nochthans niets mee te maken maar dit werd verwezenlijkt door een vriend van mij ( www.ateljeemaes.be ) die Filip is blijven steunen.Bravo Stefaan.
Ik kijk uit naar één van de volgende uitzendingen en dan vooral deze van Spa-Francorchamps.Dit wordt terug kikken.
Tot de volgende !
Ik dacht het muziekbos in Ronse te herkennen... (aan enkele diepe geulen te zien). Kan er natuurlijk ferm naast zitten, heb dan ook nog maar 1 of 2 keer een wandeling gemaakt door dat bos :p Kenners?absalon wrote:prachtige streek trouwens waar em aant trainen was
Verder zou er inderdaad iets meer mountainbiken mogen inzitten. Maar als ze verder doen zoals nu bezig, zal het gewoon het mountainbiken in het daglicht zetten. Meer is waarschijnlijk toch niet nodig?
Dat Filip zonder helm ging trainen is me ook opgevallen, maar ik denk dan ook dat zijn stuurvaardigheid (vlamde trouwens iedere keer bergop) niet te vergelijken is met de onze.
Volgende week kan ik jammer genoeg niet kijken, zal moeten vertrouwen op de vriendin om het op te nemen :'(
- Lefty gerre
- Mountainbiker