Dteambikers zullen er zijn!
http://www.everyoneweb.com/dteambikers/
30/12/06 Diest - Kelbergtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Ja !Serge R wrote:Vroeg opgestaan ff door het venster gekeken en de moed zonk in mijn sloffen.
Terug in bed gaan liggen en tegen vrouwtje gezegd dat ik liever bij haar bleef.![]()
Ben ik nu een watje?
Ge moogt nog starten tot 14u en voor de moment is het hier al een uurke nie meer aan het regenen, dus ge kunt het nog goedmaken
-
Ghostrider 1
- Mountainbiker
Post by Ghostrider 1 »
Wij zijn wel vroeg opgestaan om te gaan biken, we hebben er geen spijt van gehad 't was wel nat en op sommige plaatsen heeeel vettig waardoor we toch wel eens te voet omhoog moesten maar dat nemen we er maar bij.
het parcour was goed uitgepijld ,de bevoorrading in orde,en konden de fietsen afspuiten (ook onszelf ) ,alleen spijtig dat we blijkbaar de verkeerde kleedkamer genomen hadden, koud water de andere hadden
wel warm
,maar konden ons toch droog aankleden en iets warms drinken
Tot de volgende keer
De Wringers
Neeroeteren
het parcour was goed uitgepijld ,de bevoorrading in orde,en konden de fietsen afspuiten (ook onszelf ) ,alleen spijtig dat we blijkbaar de verkeerde kleedkamer genomen hadden, koud water de andere hadden
wel warm
Tot de volgende keer
De Wringers
Neeroeteren