Meirhaeghe de comeback

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Wie kijkt naar wat ?

Poll ended at Wed 17 Jan 2007 20:53

Ik kijk Filip Meirhaeghe
188
86%
Ik kijk naar allez allez zimbabwe
12
6%
Ik kijk naar iets anders
18
8%

Total votes: 218

K10
Mountainbiker

Post by K10 »

o2biker wrote:
mtb freakske wrote:khem just gekeken en ik vond het prachtig
ik kijk volgende week zeker terug
FILIP MEIRHAEGHE RULEZZZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is er Volgende week terug?? welk kanaal,hoe laat ?

thx
vt4 donderdagavond rond 20.15u, hou u wel vast voor ontzettend veel reclame :evil: :wink:
vt4 sucks, maar ik kijk toch maar :lol:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Miljaar heb het gemist! :evil: :roll: Is er een heruitzending?

Is er iemand die het op dvd opneemt? Zo ja, ben ik kandidaat koper [-o<
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

it's me ! wrote:Miljaar heb het gemist! :evil: :roll: Is er een heruitzending?

Is er iemand die het op dvd opneemt? Zo ja, ben ik kandidaat koper [-o<
bwa, het zal wel ns op dvd uitkomen zeker :wink:
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

scelter wrote:
jervanheg wrote:Het is leuk om de "ontwikkeling" van de comeback te volgen (en de MTB-beelden artuurlijk).
Ik ergerde me wel mateloos aan de geforceerde / georchestreerde / geënsceneerde scénes waarbij vader/vriendin/moeder/kennissen op krampachtige wijze proberen te gebeurtenissen te "verhalen" of in woorden om te zetten. Mensen die verplicht worden om toch maar te babbelen over een bepaald onderwerp, op commando van een regisseur, in de hoop om wat emotionele momenten vast te kunnen leggen. Vreselijk onnatuurlijk.

Maar in dat bedje zijn alle docusoaps in Vlaanderen ziek.
Ik was dan toch niet de enige die zich daar aan ergerde.
Neen, scelter, er zijn er nog. 'k vond de mountainbikebeelden wel ok, maar de rest was precies iets dat ze aan 't voorlezen waren. Ik heb maar één uitspraak gehoord van Filip waarvan ik dacht, oké dit is niet gespeeld. Toen hij het had over het gewicht van z'n bike. Die halve kg té veel, en die vergelijking met een halve kilo gehakt. De rest was veel te geforceerd en opgedrongen. Hopelijk vlot dat beter in de komende uitzendingen en word er ook wat meer écht mountainbiken getoond.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Kweet niet of dit gespeeld is zenne, heb een paar opnames van Wellens en wee bijgewoond (bij van kasteren thuis), en daar werd nix opgedrongen hoor, die waren gewoon hun eigen en int begin ging dat ook stroef. Denk wel dat dat normaal is, als je die constante aanwezigheid van een camera niet gewoon bent.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Ik heb van de eerste aflevering een FLV (Flash) bestand gemaakt, maar met de reklame eruit is hij nog 115 Mb groot. Ik kan hem niet uploaden op Youtubes (max 10') of Metacafe (max. 100 Mb). Iemand tips waar ik hem wel kwijt kan?

Greetz

Herder Ronny
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

rumble101 wrote:Ik heb van de eerste aflevering een FLV (Flash) bestand gemaakt, maar met de reklame eruit is hij nog 115 Mb groot. Ik kan hem niet uploaden op Youtubes (max 10') of Metacafe (max. 100 Mb). Iemand tips waar ik hem wel kwijt kan?

Greetz

Herder Ronny
in 2 splitsen :wink:
Eastbiker
Mountainbiker

Post by Eastbiker »

probeer ens

http://www.filewind.com/

max. file size = 500MB
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

bieste wrote:
scelter wrote:
jervanheg wrote:Het is leuk om de "ontwikkeling" van de comeback te volgen (en de MTB-beelden artuurlijk).
Ik ergerde me wel mateloos aan de geforceerde / georchestreerde / geënsceneerde scénes waarbij vader/vriendin/moeder/kennissen op krampachtige wijze proberen te gebeurtenissen te "verhalen" of in woorden om te zetten. Mensen die verplicht worden om toch maar te babbelen over een bepaald onderwerp, op commando van een regisseur, in de hoop om wat emotionele momenten vast te kunnen leggen. Vreselijk onnatuurlijk.

Maar in dat bedje zijn alle docusoaps in Vlaanderen ziek.
Ik was dan toch niet de enige die zich daar aan ergerde.
Neen, scelter, er zijn er nog. 'k vond de mountainbikebeelden wel ok, maar de rest was precies iets dat ze aan 't voorlezen waren. Ik heb maar één uitspraak gehoord van Filip waarvan ik dacht, oké dit is niet gespeeld. Toen hij het had over het gewicht van z'n bike. Die halve kg té veel, en die vergelijking met een halve kilo gehakt. De rest was veel te geforceerd en opgedrongen. Hopelijk vlot dat beter in de komende uitzendingen en word er ook wat meer écht mountainbiken getoond.
Das dus precies mijn gedacht hé. Maar wanneer zijn ze eigenlijk beginnen filmen? Zou het niet kunnen dat ze de "dag na de party" pas veel later gefilmd hebben? Want op dat moment vondt ik de acting er wel dik opliggen. Hopelijk wordt het volgende keer wat beter of ik zal nog naar Allez allez zimbabwe moeten kijken #-o
O²biker
Mountainbiker

Post by O²biker »

K10 wrote:
o2biker wrote:
mtb freakske wrote:khem just gekeken en ik vond het prachtig
ik kijk volgende week zeker terug
FILIP MEIRHAEGHE RULEZZZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is er Volgende week terug?? welk kanaal,hoe laat ?

thx
vt4 donderdagavond rond 20.15u, hou u wel vast voor ontzettend veel reclame :evil: :wink:
vt4 sucks, maar ik kijk toch maar :lol:
terug :-D leuk, kzal het (deze keer) niet missen!
Last edited by O²biker on Fri 29 Dec 2006 20:34, edited 1 time in total.
Post Reply