Freeriden en downhillen * Overzicht pg.9 *

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
StOoPkEn
Mountainbiker

Kluisbergen

Post by StOoPkEn »

Het is er dan eindelijk eens van gekomen, we zijn de kluis eens gaan verkennen :-D Ik dacht da 'k de kluisberg al helemaal kende, maar da bleek al snel niet zo te zijn... Kamikaze-Ian kent nog heel wa leuke spots in het bos. 'T was alleszins de moeite, heel wa jumps en drops gevonden... 'T is er ook heel mooi om te biken, maar ook serieus lastig bij momenten :drunk: 't is er ideaal om je techniek ( of uw knieën #-o ) wa bij te schaven, want je hebt er drops ( van een halve meter tot ... 8) ) en jumps in alle mogelijke afmetingen. Bepaalde delen zijn wel afgezet met draad, maar er is plaats genoeg in het bos waar je wel kan biken, dus mij heeft da helemaal niet gestoord....
'K heb ook enkele pics genomen, maar mijn gedachten zaten blijkbaar teveel bij het biken, want de instellingen op mijn camera waren nie echt zoals het hoort #-o ...Maja volgende keer beter :-D Wie zin heeft om er te gaan biken, laat wa weten! 'T is er wel tricky met de modder en al die bladeren, maar fun verzekerd!

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Grtz
Last edited by StOoPkEn on Fri 29 Dec 2006 23:32, edited 1 time in total.
fredo
Mountainbiker

Post by fredo »

hmmm, die 2 spots hebben we vorig weekend ook gevonden. (ligt die mini step-up der achter den drop nog?) Maar waar ligt de rest?

Als ik nog eens tijd heb (=eind februari), moeten we er eens gaan rijden! Ik wil de rest nu ook wel willen weten....
StOoPkEn
Mountainbiker

Post by StOoPkEn »

fredo wrote:hmmm, die 2 spots hebben we vorig weekend ook gevonden. (ligt die mini step-up der achter den drop nog?) Maar waar ligt de rest?
Als ik nog eens tijd heb (=eind februari), moeten we er eens gaan rijden! Ik wil de rest nu ook wel willen weten....
Ja, die ligt er nog, de rest was zo een beetje verspreid over het bos, best de gids ( lees kamikaze-Ian ) volgen, die weet alles zijn...

Da is goed, laat wa weten!
Grtz
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

het was idd beestig, heb mij goed uitgeleefd kon nog wel meer, ik ga in hetkorte eens checken er is daar een bosje waar ik het over had tegen stoopken die normaal prive is, die ga ik eens uitkammen of er daar mogelijkheid is tot jump parcours of dergelijke. anders is de zandgroeve mooie uit te bouwen, waar er al pics van zijn hierboven. dus als er iemand zin heeft en ik tijd, let's fly.

see ya Dudes
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Heb gehoord van Stoopken dat het wel fun was...
Enig animo om eens met een paar ergens anders te gaan rijden? :wink:
straigtshot06
Mountainbiker

Post by straigtshot06 »

alsi kdaar geraak dan kom ik wle mee :)
grts
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

laat weten en we zien of we kunnen he. ik zie da wel zitten
fredo
Mountainbiker

Post by fredo »

ik heb in januari examens...pfff, veel geblok en gene tijd voor iets anders :roll: . Dan gaan snowboarden 8) en dan ... wil ik zekers eens mee gaan rijden! (wrs krijg ik nog wel wat man mee)

duzzz k laat wel iet weten....
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

vanaf dat mijn fully projectje af is, wil ik zeker eens afkomen naar de kluis, of ergens anders waar het de moeite is.
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

ok verklaar nader fully-project???
Post Reply