Dit is mijn Granville Quadra comp
volledig Deore LX afgemonteerd achterderailleur XT
suntour axon vork
...
Granville quadra - nieuwe vragen onderaan
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
driesp
Granville quadra - nieuwe vragen onderaan
Post by driesp »
Last edited by driesp on Sun 28 Oct 2007 12:19, edited 2 times in total.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
net wat ik ervan dacht, lijken wel koehorens, korte, rechte modellen geven veel meer uitstraling.redgekuiftchicken wrote:Schoon beestje! Alleen kunnen die barends mij niet bekoren...
ook uw pedalen vervangen door klikkers, vind ik ook al direct een hele verbetering, ipv die grote plateaus.
in het begin ff wennen, maar achteraf kan je niet meer zonder!!
verder mooie bike, veel plezier ermee!!
-
driesp
Post by driesp »
hier effe nieuwe foto's,
maar ik zou wel willen iets "upgraden" aan mijn bike, maar 'k weet niet echt direct wat. iemand suggesties? evt. een betere voorvork? en een nieuwe kabelset zou ook wel geen kwaad kunnen. alleen zijn deze nu van Jagwire, en als ik evt. een setje zou kopen van shimano XTR kabelset/schakelset dan is dit altijd met 1 lange buitenkabel geleverd en 2 einddopjes, bij mij is de buitenkabel in 3 stuken, moet je deze dan zelf doordoen?
en is het frame de moeite om op te bouwen?

groetjes !
maar ik zou wel willen iets "upgraden" aan mijn bike, maar 'k weet niet echt direct wat. iemand suggesties? evt. een betere voorvork? en een nieuwe kabelset zou ook wel geen kwaad kunnen. alleen zijn deze nu van Jagwire, en als ik evt. een setje zou kopen van shimano XTR kabelset/schakelset dan is dit altijd met 1 lange buitenkabel geleverd en 2 einddopjes, bij mij is de buitenkabel in 3 stuken, moet je deze dan zelf doordoen?
en is het frame de moeite om op te bouwen?

groetjes !