wat het is weet ik niet, maar ik had er ook van, de hele tijd met stramme benen gereden, alleen op het einde naar dat laatste rond punt toe wel nog een klein spurtje gewonnen van klein groepkeFietsen Kurt wrote:Ook terug van Gits afgezien als de beesten volledig leeg gereden . Aan wat het ligt weet ik niet maar na een 10 tal km zere benen en het lichaam wil ook nie mee wat is de reden kan iemand mij raad geven want een paar weken geleden ging alles nog goed
29/12/06 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
is niet moeilijk of morgen ben je ziek ofwel ne slechten dag heb da ook al gehad
Vanmorgen rond 10u gestart. Tussen thuis en start had mijne maat al platte band, halfweg parcours mijn andere maat ook ne platte band. Heb de 52 km met een lege pijp uitgereden, die wind maakte het op sommige momenten extra hard. Pijltjes waren naar mijn zin ok, maar de bevoorradingen toch iets minder dan andere tochten. Niets aan te doen, al bij al heb ik me weer goed geamuseerd, en kom ik volgend jaar zeker terug.
Beste wensen voor 2007 iedereen!
Beste wensen voor 2007 iedereen!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
yep,
vandaag een rit gereden met mooie off-road stukken en wel wat veel asfalt!!met mijn conditie was dit eigenlijk helemaal nie erg maar ik kan me inbeelden dat voor de bikers in vorm deze rit misschien een beetje teleurstellend was qua off-road
er zaten inderdaad enkele pittige stukken in die me deden besluiten de 38 km te doen!!op sommige kritieke plaatsen vond ik de bepijling niet altijd duidelijk:voorbeeld...toen ik net na de eerste splitsing in st-jozef(denk ik!!)/de geite naar beneden reed,kwam ik tal van wegeltjes en baantjes links en rechts tegen.daar stond er echter geen pijltje l of r of rd!!toen maar besloten om terug omhoog te rijden en nog ne keer goed te kijken.toen ik boven kwam,reden er juist twee bikers naar beneden en ben ze dan maar op een afstand gevolgd en een heel stuk verder hing er toch een pijltje
dus...waarom niet een pijltje meer hangen om twijfel te voorkomen
verder nog een goede afspuitstand en een korte aprés met "the forum gang"!!ben toch tevreden dat er nog mensen (organisaties) zijn die op een doordeweekse vrijdag dit willen organiseren!!
dit was m'n derde deelname en volgend jaar maken we daar gewoon een 4 van!!bedankt voor de moeite en tot volgend jaar...
dingo
aan iedereen een leuk einde en spetterend begin!!!

vandaag een rit gereden met mooie off-road stukken en wel wat veel asfalt!!met mijn conditie was dit eigenlijk helemaal nie erg maar ik kan me inbeelden dat voor de bikers in vorm deze rit misschien een beetje teleurstellend was qua off-road
dingo
aan iedereen een leuk einde en spetterend begin!!!
Last edited by dark dingo on Fri 29 Dec 2006 18:21, edited 1 time in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
De hoogtepunten????
-Da graanjeneverke bij Slijkcrosserke thuis.
-Een potje soep (voor sommigen was het ne porto) aan onze tweede illegale bevoorrading.(bij vriendin en schoonfamilie van Slijkcrosserke)
-Een toerke op het WK parcours in Gits.Je mocht er misschien niet op,maar het was belachelijk om er gewoon ne keer te passeren.
Bijgevolg cowboy Peter warm gemaakt en samen met hem nog ne keer een rondje gereden tussen de paaltjes.
- En het lekker vers stutje van "den wakkere bakker Gits".
Zo hebben we ne keer aan u gedacht.
En de rest ????
Zo vlug mogelijk vergeten!!!!!!!
Ik denk da we ne nieuwe nr.1 hebben zulle,Lichterveldenaere
-Een potje soep (voor sommigen was het ne porto) aan onze tweede illegale bevoorrading.(bij vriendin en schoonfamilie van Slijkcrosserke)
-Een toerke op het WK parcours in Gits.Je mocht er misschien niet op,maar het was belachelijk om er gewoon ne keer te passeren.
Bijgevolg cowboy Peter warm gemaakt en samen met hem nog ne keer een rondje gereden tussen de paaltjes.
En de rest ????
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Bedankt wanneer zijn jullie gepaseerd?veeteeteetje wrote:De hoogtepunten????
En de rest ????
Was parcours dan zo slecht?
Zal eens en klapke doen met den organisator en proberen men kennis te delen met hen.
Blijkbaar nen tocht met pech voor velen... ik dezen keer ook den jackpot: dankzij een bevroren body serieus den asfalt gekust, gevolg: twee pijnlijke knieëen en nen verstuikten pols + nen hoop pretbederf telkens de ketting doorgleed! Verder wel genoten van deze rit, door de pittige klimmetjes en de felle wind toch afgezien ondanks het hoog percentage asfalt...
Het scorebordjen:
Organisatie: 8/10 (Aanduiding naar kantine vanaf parking kon beter)
Bevoorradingen: 6/10 (Beetje verwend geweest de laatste tijd
)
Bepijling: 6/10 (Paar keer getwijfeld of'k wel juist was en toch twee keer misreden...)
Parcours: 6/10 (Toch wat te veel asfalt, al maakte de wind het nog lastig...)
Technische passages: 4/10 (Singletracks? Bochtenwerk?)
Moeilijkheidsgraad: 7/10 (De paar vettige stukskes waren echt vettig
)
Fungehalte: 6/10 (Al heeft de bevroren body hier zeker z'n aandeel in!)
Toch chique om es een toerrit te rijden op ne vrijdag en quoi kantine/afspuitplaats/parkeergelegenheid niets op aan te merken!
Tot volgend jaar! (hopelijk met het cyclocross-parcours erin!)
Greetz,
Fle@
Het scorebordjen:
Organisatie: 8/10 (Aanduiding naar kantine vanaf parking kon beter)
Bevoorradingen: 6/10 (Beetje verwend geweest de laatste tijd
Bepijling: 6/10 (Paar keer getwijfeld of'k wel juist was en toch twee keer misreden...)
Parcours: 6/10 (Toch wat te veel asfalt, al maakte de wind het nog lastig...)
Technische passages: 4/10 (Singletracks? Bochtenwerk?)
Moeilijkheidsgraad: 7/10 (De paar vettige stukskes waren echt vettig
Fungehalte: 6/10 (Al heeft de bevroren body hier zeker z'n aandeel in!)
Toch chique om es een toerrit te rijden op ne vrijdag en quoi kantine/afspuitplaats/parkeergelegenheid niets op aan te merken!
Tot volgend jaar! (hopelijk met het cyclocross-parcours erin!)
Greetz,
Fle@
- captain scarlet
- Mountainbiker
Post by captain scarlet »
net terug thuis van gits.
leuk tochtje, idd wat veel off road maar bij dit weer vond ik dit niet zo erg. soms bijten tegen de wind met mine maat in min wiel, maar ie bleef meegaan!
er wordt naar mijn gedacht altijd maar meer verwacht van de organisatie (bepijling, bevoorrading, douches, etc.) Tis al goe dat er zoveel tochten georganiseerd worden, ik vond de tocht van vandaag meer dan in orde. tkan altijd beter, maar kheb al heeeel wat slechter gezien ook!
op naar de volgende!
aan iedereen die dit leest een goed eindejaar
scarlet
leuk tochtje, idd wat veel off road maar bij dit weer vond ik dit niet zo erg. soms bijten tegen de wind met mine maat in min wiel, maar ie bleef meegaan!
er wordt naar mijn gedacht altijd maar meer verwacht van de organisatie (bepijling, bevoorrading, douches, etc.) Tis al goe dat er zoveel tochten georganiseerd worden, ik vond de tocht van vandaag meer dan in orde. tkan altijd beter, maar kheb al heeeel wat slechter gezien ook!
op naar de volgende!
aan iedereen die dit leest een goed eindejaar
scarlet
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Ook den tocht van Gits gereden.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het qua parcours niet de beste tocht is die ik al gereden heb.
Toch zaten er enkele leuke stukken tussen maar ook zeeeer veel
road.
De bevoorradingen waren goed(beetje compassie op de eerste met die madamkes
,deden er alles aan om de meute te bevoorraden maar stonden op een moment machteloos door het grote aantal?
(tipje misschien aan de inrichters:iemand bijzetten die tijdig proviant kan bijhalen als het nodig is)
Volgend jaar ben ik er wel weer bij denk ik.
@slijkcrosserke:bedankt voor de twee extra bevooradingen.
@warme bakker:doe maar ne keer een klapke met de inrichters.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het qua parcours niet de beste tocht is die ik al gereden heb.
Toch zaten er enkele leuke stukken tussen maar ook zeeeer veel
De bevoorradingen waren goed(beetje compassie op de eerste met die madamkes
(tipje misschien aan de inrichters:iemand bijzetten die tijdig proviant kan bijhalen als het nodig is)
Volgend jaar ben ik er wel weer bij denk ik.
@slijkcrosserke:bedankt voor de twee extra bevooradingen.
@warme bakker:doe maar ne keer een klapke met de inrichters.
Hoi,
Deze morgen om 8u30 gestart voor de 52 km en deze redelijk vlot afgehaspeld. Geen last gehad van de bepijling ( de mensen die de TT van Menen hebben gereden hadden veel meer reden tot klagen
).
Er mocht misschien wel wat meer offroad inzitten maar het was nu zo.
Wat mij wel opviel dat sommige bikers redelijk op de toppen van de tenen liepen, wat ik wil zeggen dat ze geen geduld hadden en hun beurt niet konden afwachten op de bevoorradingen en afspuitplaats
.
Voor de rest vond ik het al bij al toch een aangename tocht
Morgen nog een afsluiter in Langemark en 2006 zit er op voor ons. Het nieuwe jaar starten we in Snellegem
Als alles goed verloopt in 2007 ben ik zeker terug van de partij op de organisatie van de Sadef.
Grtzz
Deze morgen om 8u30 gestart voor de 52 km en deze redelijk vlot afgehaspeld. Geen last gehad van de bepijling ( de mensen die de TT van Menen hebben gereden hadden veel meer reden tot klagen
Er mocht misschien wel wat meer offroad inzitten maar het was nu zo.
Wat mij wel opviel dat sommige bikers redelijk op de toppen van de tenen liepen, wat ik wil zeggen dat ze geen geduld hadden en hun beurt niet konden afwachten op de bevoorradingen en afspuitplaats
Voor de rest vond ik het al bij al toch een aangename tocht
Morgen nog een afsluiter in Langemark en 2006 zit er op voor ons. Het nieuwe jaar starten we in Snellegem
Als alles goed verloopt in 2007 ben ik zeker terug van de partij op de organisatie van de Sadef.
Grtzz