Een nachtje goed geregend
30/12/06 Diest - Kelbergtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het is lekker vettig
Idd da droog is volledig gedaan!! Ben van schaffen en ben gisteren nog ff gaan rijden en het was gezellig!!Reno Geplaatst: Do Dec 28, 2006 10:10 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
dat droog zijn zal nu wel gedaan zijn...
Een nachtje goed geregend
Volgt deze TT de blosoroutes??
Greetz
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Is het parcours de moeite? Heb al een paar tt's in Diest gereden om tot de vaststelling te komen dat vaak de Bloso Route in omgekeerde richting gereden wordt 
Zonet de vaste tour in Scherpenheuvel gereden en bepaalde stukken liggen er toch serieus vettig bij dus denk da wel hetzelfde zal zijn in diest zeker!!
Heb ook al de pijltjes zien hangen voor morgen op bepaalde plaatsen!! Nie omdat ik het parcour al gereden heb(daar wacht ik mee tot morgen, ben geen zwartrijder -> applausje voor mezelf
) gewoon omdat ik op het parcour woon en om naar scherpenheuvel te rijden moet ik via halve maan!! Dus als je morgen iemand stukje parcour omgekeerd ziet doen tis ik die me ga inschrijven
Bordejs zijn alleszins goed opgehangen (toch die ik gezien heb) en goed zichtbaar zelfs van redelijk ver!!
See you tomorrow folks
Heb ook al de pijltjes zien hangen voor morgen op bepaalde plaatsen!! Nie omdat ik het parcour al gereden heb(daar wacht ik mee tot morgen, ben geen zwartrijder -> applausje voor mezelf
See you tomorrow folks
jij bent nog nooit op de toertocht van de united bikers in september geweest zekermadskatingcow wrote:Is het parcours de moeite? Heb al een paar tt's in Diest gereden om tot de vaststelling te komen dat vaak de Bloso Route in omgekeerde richting gereden wordt
deze namiddag een aantal stukken van de rit gereden
de stukken vast parkoer die erin zitten, worden in omgekeerde richting gereden
gelukkig worden deze regelmatig afgewisseld met een extra stukje (toch voor de langste afstand)
in dassenaarde zit een langer stuk modder in,
maar voor de rest is het prima rijden