30/12/2006 Leupegem ( Oudenaarde )

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Martino
Mountainbiker

Post by Martino »

baezie wrote:deze middag op een deel van het parkoers terechtgekomen ,vanaf het muziekbos tot in schorisse.En was overal goed berijdbaar, wel lastige streek,maar een zeer mooie streek om te mtbiken met zijn kleine wegeltjes en paadjes in de boskes,
i see you sunday,greets

http://www.bloggen.be/flandriennico
I see you saturday hoop ik ! :-)
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zal moeten forfait geven :(
Morgen gans de dag seingever op de noordzee cyclocross in Middelkerke en achteraf nog een eiondeloze top 100 fuif in mijn stamcafé :drunk: :drunk: :drunk:

Als ik fris oudejaar zal willen vieren zal ik best mijn kat sturen en in mijn bedje blijven liggen #-o #-o #-o

gasten geniet ervan zal aan jullie denken :wink:
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Eventjes op het kaartje gekeken, van de oraniserende club,voor het parcours te volgen,en lijkt mij toch vrij veel road te zijn?
Ben nog aan het twijfelen tussen deze en Brugge!
Wie overtuigd me hier te komen voor mijn laatste van het seisoen?
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

zwiebertje wrote:Eventjes op het kaartje gekeken, van de oraniserende club,voor het parcours te volgen,en lijkt mij toch vrij veel road te zijn?
Awel zwiebertje,
Ik zou niet twijfelen! Ik heb vorig jaar Assebroek gedaan en dit was toch wel de minste rit van alle Brugse. We kregen heel veel baan te verwerken én bijna geen bos én ijskoude douches! Je hebt wel gelijk dat Leupegem ook veel baan bevat, maar je hebt toch wel de hoogtemeters en de vergezichten he (tussen de regendruppeltjes in :-? ).
We zullen dan ook nog kunnen klinken op het nieuwe jaar he, alhoewel dat ik vroeg thuis zal moeten zijn!!!
Mijn start is voorzien rond 8u30.
Tot dan?!
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

zwiebertje wrote:Eventjes op het kaartje gekeken, van de oraniserende club,voor het parcours te volgen,en lijkt mij toch vrij veel road te zijn?
Kijk eens naar de foto's en laat je overtuigen! Dit moment vh jaar mogen ze in de vlaamse ardennen geen tochten inrichten met superveel offroad, want anders wordt het bij de minste regenval gewoon een wandeltocht door den "trut"
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Zal bij momenten toch wel een weertje zijn met hoog Flandriengehalte... #-o

Meteoklima ZA 30/12/06

Max. temperatuur (°C) 8.7 Tamelijk hoog
Min. temperatuur (°C) 4.6 Tamelijk hoog
Neerslaghoev. (mm) 13.1 Veel
ev. aard of oorzaak regen/wind
Neerslagkans (%) 75 Groot
Gem. % rel. vocht. 90 Normaal
Bewolkingsgraad (%) 91 Zwaar bewolkt
Zonneschijnduur 0 u 44 min
Straling (J/cm²) 177
(globale) Normaal
Windrichting ZW
Windkracht (km/u) 33 Vrij krachtig
Luchtdruk (hPa) 1017.7 Normaal
Min. temp. (°C) 2.2 aan de grond
Variabiliteitsindex 10.8 Betrouwbaar
Joep Meloen
Mountainbiker

Post by Joep Meloen »

Zal er normaalgezien ook bij zijn!! Waarschijnlijk maar met twee van ons bende maar heb wel het geluk dat het onze kopman O:) O:) is.
Het zal dus een goeie training worden denk ik, hopelijk is het weer een beetje van goeie wil. [-o< [-o< [-o<
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Rock Rider wrote:Zal bij momenten toch wel een weertje zijn met hoog Flandriengehalte... #-o
Idd, 2 jaar geleden water gieten en wind, vorig jaar ijsplekken, zelfs nog wat sneeuw de eerste km's. Dus het zou mij niet verbazen moest het morgen weer 5 beaufort zijn en water gieten. :-D
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

mannen mijn nieuw fietske is afgesteld , we gaan biken oleeeeeeeeeee ,maarkedal zet de ename maar klaar mannen zal jullie nie spijten , jullie zitten op filip meirhaege zijn trainings parcour en van kadeetje ,en moet nie rijden wa zal hij smaken ename mmmmm
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

juist uit mijn bed en ik moet zeggen dat het hier nogal een weertje is... Regen en wind...
Ik woon maar een tien minuten van de start, dus zal het daar wel niet veel schelen... Zal een tocht der Flandriens zijn... #-o

Tot straks... :wink:
Post Reply