29/12/06 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

ik schik eigenlijk ook wel te gaan, ging normaal zaterdag mijn afsluiter rijden maar zaterdag voorspellen de weergoden niet veel goeds.

ik veronderstel dat dit gaat over Gits/Hooglede ?

aan topicstarter, ik weet voor jouw en de meesten lijkt alles vanzelfsprekend, maar voor veel mensen is "Gits" iets onbekend, en in ons landje gebeurd het nogal eens dat er veel plaatsen dezelfde naam delen en zo mensen volkledig verkeerd terecht komen .

Kun je soms in het vervolg (is ook voor anderen) gewon iets meer BASIC info meedelen zoals postnummer en straat. ook vertrekuren, eventuele bevooradingen zijn niet meegedeeld
eventuele extra's zoals routebeschrijving zijn aangenaam en extra's zoals hoogtemeters enz.... zijn zelfs heel erg aangenaam .
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Zal morgen pas kunnen starten iets voor 14 u!! Ik ga ons (ik en Beevee) s'morgensvroeg al gaan inschrijven :bounce: voor ik ga gaan werken! Om half één vlucht ik daar dan weg :-D :-D richting Gits ! Tot hoelang kunnen we rekenen op de bevoorradingen?? Zag deze morgen al pijltjes hangen op Stadenberg!! zal een mooie rit worden!!! :bounce: =D> :bounce: =D>
marge
Mountainbiker

Post by marge »

rombaft wrote: aan topicstarter, ik weet voor jouw en de meesten lijkt alles vanzelfsprekend, maar voor veel mensen is "Gits" iets onbekend, en in ons landje gebeurd het nogal eens dat er veel plaatsen dezelfde naam delen en zo mensen volkledig verkeerd terecht komen .

Kun je soms in het vervolg (is ook voor anderen) gewon iets meer BASIC info meedelen zoals postnummer en straat. ook vertrekuren, eventuele bevooradingen zijn niet meegedeeld
eventuele extra's zoals routebeschrijving zijn aangenaam en extra's zoals hoogtemeters enz.... zijn zelfs heel erg aangenaam .
Kijk naar de kalender http://www.mountainbike.be/kalenders/to ... emaand.php
Dat is pas vanzelfsprekend !
Zou het ook aangenaam zijn dat we je uit de wind zetten ?
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Inderdaad! =D> En waar hebben ze anders een parkoers liggen waar men over enkele weken het WK-circus ontvangt?? #-o #-o
rombaft
Mountainbiker

Post by rombaft »

marge wrote:
rombaft wrote: aan topicstarter, ik weet voor jouw en de meesten lijkt alles vanzelfsprekend, maar voor veel mensen is "Gits" iets onbekend, en in ons landje gebeurd het nogal eens dat er veel plaatsen dezelfde naam delen en zo mensen volkledig verkeerd terecht komen .

Kijk naar de kalender http://www.mountainbike.be/kalenders/to ... emaand.php
Dat is pas vanzelfsprekend !
Zou het ook aangenaam zijn dat we je uit de wind zetten ?
Allee, daar gaan we ,
De topicstarter heeft het over zijn VTT,
enige info die je krijgt , GITS, 25-36-52 Km en that's it . het is toch niet moeilijk om even wat meer basis info te geven zeker, info zoals straatnaam en postnummer is dat zoveel gevraagd ? vertrekuren eventueel, misschien interessant ?
Inderdaad! En waar hebben ze anders een parkoers liggen waar men over enkele weken het WK-circus ontvangt??
wel, gij weet het maar ik niet, zoals ik al zei, wat voor u vanzelfsrekend is, is daarom niet voor iedereen vanzelfsprekend.

sorry dat ik vroeg achter wat info hoor, leuke jongens hier
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Sadef is gelegen in stationstraat 137 8830 gits niet moeilijk te vinden, autostrate kortrijk- brugge afrit lichtervelde dan richting roeselare en je komt het tegen. :-D

Amaai gaan ze hier beginnen ruzie maken omdat er mensen zijn die ochot gits niet weten liggen. #-o

Veel meer info kan ik ook niet geven lees het hier af van flyer uit de winkel :oops: :-D

vertrekuren van 8u30 tot 14u leden betalen 2 euro niet leden 4 euro
denk wel twee bevoorradingen maar dat weet ik niet zeker.
Gilles
Mountainbiker

Post by Gilles »

3 bikeriders aanwezig vandaag 8)
fast-jack
Mountainbiker

Post by fast-jack »

ben terug van sadef, het was een lastige rit (52 km) met enkele zware stukken.
de bevoordingen waren goed , bepijling kon iets beter
rombaft
Mountainbiker

Post by rombaft »

ook terug, echter de benen wouden niet mee en daarbovenop nog eens een ijzige wind in het gezicht hebben me doen afgeslaan en dan het 37 Km parcour gereden
uitpijlen kon zeker beter, soms stonden er twee, soms stond er eentje half verstop en in de bocht ipv er voor.
bevoorading goed. uiteindelijk wel niet verkeerd gereden of zo.

weer, koud en winderig dus.
parcour, tja, toch wat teveel beton erin naar mijn goesting, al zaten er soms wel leuke (lees vettige) stukken tussen .
afspuitstand was in orde, het ging snel vooruit (al zat er net voor mij toch zo'n pipo die zijn velo eens grondig ging doen blinken).

@wakkere bakker thx !
SKT-biker
Mountainbiker

Post by SKT-biker »

Is om eerlijk te zijn wat tegen gevallen,

- Veel asfalt
- bevoradingen stonden ver van elkaar., ben zelfs bij de 2e niet geraakt omdat men maat ze pedaal gebroken was ( jebt ons mss zien staan :evil: )
tja :P eigenlijk kwaad omdaw pech hadden :P
de bepeiling vond ik ook niet al te ideaal.
dus naar huis met de auto na 66 km fietsen. ( +- 40 tocht, en de rest van in het doorgaan met den velo )

Tot morgen in Langemark !
Post Reply