Dag allemaal,
Kwestie van de verlofdagen op het einde van het jaar nuttig op te vullen.
Iemand meer info over de TT in Blanden die volgens de kalender van O2-bikers op 30 december vanop de terreinen van de Stormvogels in Haasrode.
Alvast bedankt!
Jan
30/12/2006 - Blanden (Vl-Br)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cowboyjakke
- Mountainbiker
Re: 30/12/2006 - Blanden (Vl-Br)
Als de tocht start vanop de terreinen van de stormvogels in Haasrode, is het dan niet de toertocht van Haasrode ?? Of moeten we toch in Blanden zijn ? (ben niet van de streek, dus ik ken er niks van daar in de buurt)cowboyjakke wrote:Dag allemaal,
Kwestie van de verlofdagen op het einde van het jaar nuttig op te vullen.
Iemand meer info over de TT in Blanden die volgens de kalender van O2-bikers op 30 december vanop de terreinen van de Stormvogels in Haasrode.
Alvast bedankt!
Jan
Fitte, bedankt voor de verwijzing, zo weet ik al ietske meer.
En wat heb je tegen die club Jokke...
Maakt toch niet uit wie dit organiseert, als 't maar wat goed in mekaar steekt. Het is toch fijn als je als mtb-er wat kunt gaan kiezen waar je fietst. Ik ben ook een mtb-er en rij nooit op de weg, heb dus niets met deze organisatie te maken. Maar ze hebben toch overschot van gelijk als ze in de winter de moeite doen om ook iets op poten te zetten, voor hen is dit anders een wat dood seizoen. Ik zal mijn commentaar wel geven als ik terugkom en maak dan voormezelf uit als ik terugkom of niet.
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het nu wat spijtig zal vinden dat voor 95 procent het bloso-parcours wordt gevolgd. Alle mtb-ers uit de streek kennen de groene, blauwe en rode lus van buiten... en daarom vrees ik er een beetje voor dat je zo al dan niet zwartrijders zult tegenkomen in het bos, iedereen heeft recht het blosoparcours te rijden... Ik betaal wel eerlijk hoor met de hoop toch wat alternatieve boswegeltjes te mogen ontdekken, we zien dus wel ?
Nu even weerbericht checken want ze geven veel en veel regen
, niet tekoud maar veel wind, gelukkig niet teveel last van in de bossen 
En wat heb je tegen die club Jokke...
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het nu wat spijtig zal vinden dat voor 95 procent het bloso-parcours wordt gevolgd. Alle mtb-ers uit de streek kennen de groene, blauwe en rode lus van buiten... en daarom vrees ik er een beetje voor dat je zo al dan niet zwartrijders zult tegenkomen in het bos, iedereen heeft recht het blosoparcours te rijden... Ik betaal wel eerlijk hoor met de hoop toch wat alternatieve boswegeltjes te mogen ontdekken, we zien dus wel ?
Nu even weerbericht checken want ze geven veel en veel regen