29/12/06 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Re: wk parcours

Post by Lichterveldenaere »

ridley rules wrote:Het is dus officieel dat we NIET op het wk parcours mogen. Was het zo gevroren zoals vorig jaar dan was er geen enkel probleem.
Het was dus voorbarig om dat op de flyers te zetten, maar de flyers zijn wel gedrukt in september dus konden we maar hopen dat het kouder was dan nu het geval is.Bij deze onze excuses. We rijden wel op het domein Dominiek Savio, waar het parcour gelegen is. Het is een grotendeels vernieuwd parcour met een twaalftal hellingen erin op de grote toer. Er zijn ongeveer 28 off-road stroken afhankelijk van het weer vrijdag. Het is echt de moeite waard om hem te rijden. Er is voor elk wat wils, een toer van 25 km en een van 37 km en de grote toer is ongeveer 45 tot 52 km lang afhankelijk van het weer.
Weer of geen weer (droog dus als ze het goed voorspellen :evil: ), laat de tocht maar op 52. Of anders nog een vierde afstand weerhouden. Ik veronderstel dat de pijlen er tegen dan toch al hangen?
Jammer van het WK-parcours, maar 'k ben toch benieuwd naar het vernieuwde parcours.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

De grote en de kleine plateau komen morgen ook naar Gits,jaarlijkse gewoonte trouwens.
Zo koud als vorig jaar zal het wel niet zijn zekers.
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Heb de rit eveneens al twee keer onder de wielen geschoven: den eerste keer nog met mijne 'oude' tank en dan eens met mijne nieuwe MTB. Vorig jaar niet geweest wegens té gevaarlijk op de weg (ijzel). Ik ben dit jaar tesamen met TARGET zeker van de partij; hetzij in de voor- of in de namiddag.
Voor diegenen die twijfelen: zelfs zonder WK-parcours :( (natuurlijk jammer, klaag klaag) blijft deze rit een goede organisatie en laat de streek rond Gits en Hooglede u maar verrassen, der zitten zekers enkele kuitenbijters in =D> .
Tot morgen!
SKT-biker
Mountainbiker

Post by SKT-biker »

Zal d'r ook zijn, wordt men eerste tocht als lid van deze site =)

De mannen van het treintje, hoe laat vertrekken jullie, en rijden jullie opt gemaksjes, heel rap, of gewoon. En wat is jullie leeftijd ongeveer ;)
Sorry als te curieus ben :lol:

1) Veeteeteetje
2) Slijkcrossertje
3) Veeteepeepeetje
4) Filiberke..........
5) Scubaluc

6)Laurens ?
7)Gerre ?
8)Thijs ?

Dan zijn we met nog een beetje meer, maar wij gaan wss redelijk vrtoeg aanzetten.

Greetz
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ik ben der ook bij maar 't zal iet later worden...eerst de kids naar de ouder-opvang brengen en dan...biken!!teuteun...
dingo 8)
Yahoo
Mountainbiker

Post by Yahoo »

ik start morgen om 12.00 ongeveer...

see you :evil: :evil:
piwie
Mountainbiker

Post by piwie »

jupse, den piwie komt met een zevental personen,tzal verzekers een wedstrijdje zijn,we vertrekken om 12.00 als de meeste hopelijk al weg zijn voor ons,zodat we kunnen plezier en leute moaken
salu
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

Vorig jaar omwille van de gladheid en koude slechts de kleine toer gereden. Dit jaar kom ik voor de lange afstand
Wie weet kom ik weer de toffe gast "Dark Dingo" tegen.
jurdup
Mountainbiker

Post by jurdup »

Tot hoelang kunt ge inschrijven?
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

oxiraantje wrote:Vorig jaar omwille van de gladheid en koude slechts de kleine toer gereden. Dit jaar kom ik voor de lange afstand
Wie weet kom ik weer de toffe gast "Dark Dingo" tegen.
Owowow, niet overdrijven hé, straks denkt hij dat zelf ook nog :wink:
Post Reply