31/12/06 Sint-Job-In't Goor
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Parcour grotendeels gewijzig tov vorige keren. Er wordt nu gebruik gemaakt van het militaire domein van Brasschaat dit ivm alle goedkeuringen van de vele gemeenten waar de vroegere toer door liep.
Vertrek nog steeds de Groene Linden gelegen tussen Sint Job- en Brechtcentrum. Ruime parking, bewaakte fietsenstalling, douches, drank- en eetgelegenheid, ...
26 - 37 -47 Km + kids toer
Tot zondag alvast,
Vertrek nog steeds de Groene Linden gelegen tussen Sint Job- en Brechtcentrum. Ruime parking, bewaakte fietsenstalling, douches, drank- en eetgelegenheid, ...
26 - 37 -47 Km + kids toer
Tot zondag alvast,
in het begin of op het einde zal het grotendeels hetzelfde blijven (singletracks vermoed ik ) aangezien het op de startplaats direkt bosrijk is met veel singletracks en dat is Sint-job of brecht ,dus geen andere gemeente.
Militair domein vond ik in het verleden saai (brede baan) en soms heel zwaar liggen met enorme plassen of slijkstukken alhoewel er ook mooie stukken in zitten (singletracks) ,'t is echter te zien langs waar ze rijden en hoe nat het er ligt .
Militair domein vond ik in het verleden saai (brede baan) en soms heel zwaar liggen met enorme plassen of slijkstukken alhoewel er ook mooie stukken in zitten (singletracks) ,'t is echter te zien langs waar ze rijden en hoe nat het er ligt .
Vertrek is hetzelfde (heb de toer niet mee gereden, sorry) maar het zou een mooie toer zijn, niet via de grote zandbanen op het militair domein. We moeten onze eer hoog houden aangezien de meeste deelnemers steeds tevreden zijn over ons "oude parcour".
Graag feedback na het rijden ivm de nieuwe toer en organisatie, bedankt
Penningmeester WTC SAS 4
Graag feedback na het rijden ivm de nieuwe toer en organisatie, bedankt
Penningmeester WTC SAS 4