26 December: WINGENE (Wvl)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bleken (wacky racer)
Mountainbiker

Post by bleken (wacky racer) »

Falco Peregrinus wrote:
bleken (wacky racer) wrote:
Falco Peregrinus wrote:Ik heb de toer van 37 km gedaan. Prachtige tocht, perfecte oragnisatie en een mooie foto...

Volgend jaar ben ik terug van de partij.

Groetjes,
Werner
waar staan die foto's???

btw
ook de 37 gedaan
mooie, goeie bereidbare tocht
goede bepîjling, toch 1 keertje na de bevoorrading getwijfeld hoe ik moest rijden (schijnt dat er daar veel misgereden zijn)

goeie afspuitplaats ook , weinig volk en veel afspuitslangen! was het maar altijd zo

tot volgend jaar
Hebben ze jou niet geschoten met de fotokodak? Ze stonden bij de eerste kms al te flitsen. Maar de resultaten staan niet op internet. De foto's dienden eerder als souvenier en kon je laten afmaken bij aankomst.

Grtz,
Werner
oh jawel hoor
heb er alleen niet op gelet dat je ze kon kopen...
Pietje
Mountainbiker

Post by Pietje »

den wakkere bakker gits wrote:
Pietje wrote:Schoon toerke die 47km in prachtige omgeving.

Wil ook nog "den wakkere bakker gits" bedanken voor de technische assistentie (ketting gebroken)!
De volgende keer dak door gids rij, kom ik zeker pistolets halen bij u!
Graag gedaan pietje gelukkig heb je de hele tocht nog kunnen rijden en je makkers nog kunnen inhalen? :lol:
vond den tocht ook oké volgende keer zullen we der ene op drinken zekers :drunk:
jep na km of 20 vollen bak de maten nog terug kunnen pakken...
Ik laat weten waar ik volgende keer start, je hebt er zeker enen te goed! :drunk:
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Mijne kilometriek stond op 45,91 km bij aankomst. 't Komt natuurlijk niet altijd op een kilometerke aan, maar 't is altijd plezant te weten hoeveel meterkes er in de benen zijn gegaan.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

bells(wacky racer) wrote:Hallo
Spijtig dat er weer 2 fietsen zijn gestolen en ik moet zeggen als we toegekomen waren hebben we ook eerst iets gaan drinken en eten en zeker de fietsen een half uurtje laten staan zonder op slot te doen.
De diefstal van beide fietsen was ook voor mij zeer confronterend.

En opvallend vand ik dat de eerste bike getrolen werd toen wij inscreven en de tweede werd gestolen (uit de hal) toen we de rit reeds afgewerkt hadden.

Als dit dezelfde dief betrof vind ik dat wel zeer gewaagd.
En dan nog met een grote massa toeschouwers erbij want het was druk en ook de foto's vanop het parcours stonden uitgestald aan de ingang evenals het fietsenverhuur.

Ongelooflijk #-o .
dJoa
Mountainbiker

Post by dJoa »

Bedankt aan alle 1860 bikers om af te komen!!
Vele positieve reacties gelezen :-)
Wat de laatste kilometers betreft hebben we weinig andere mogelijkheid dan op de weg terug te keren, jammergenoeg!
Kheb hem zelf niet kunnen rijden wegens te druk aan de bar, maar wel helpen uitpijlen en het zag er allezins goed berijdbaar uit!

Hopelijk tot volgend jaar!
grtz De Bikeslippers
Post Reply