De mijne is te koop.
Laat maar iets weten.
Nieuwe bike misschien een CUBE
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Zelf ben ik sinds 28 november in het bezit van zo een Cube Ltd CC 2007( met schijfremmen ORO K-18 en ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.
IK heb deze fiets gekocht bij Janssen te Genk voor € 1199 .
Vanaf januari zijn er ook weer de jaarlijkse " solden ", dus kan je misschien eens zien daar.
Neem anders eens en kijkje op
http://www.janssenfietsplezier.be/
(Aja ik heb er ook nog enkele extra's bijgekregen zoals spatborden , sigma fietscomputer
)
Groetjes,
Geert
IK heb deze fiets gekocht bij Janssen te Genk voor € 1199 .
Vanaf januari zijn er ook weer de jaarlijkse " solden ", dus kan je misschien eens zien daar.
Neem anders eens en kijkje op
http://www.janssenfietsplezier.be/
(Aja ik heb er ook nog enkele extra's bijgekregen zoals spatborden , sigma fietscomputer
Groetjes,
Geert
Last edited by twin on Thu 04 Jan 2007 19:59, edited 1 time in total.
heb net ook een cube ltd cc besteld in duitsland. Was ook gaan zien bij Janssens in genk maar daar stond hem aan 1199 euro met de magura remmen ipv de formula oro schijfremmen. Ik vond het nogal vreemd ook omdat ze beweerden dat de fiets was afgeprijsd van 1699 euro naar 1199 terwijl hij overal te krijgen is voor ongeveer 1200 euro.
Maar het maakt niet uit, ik heb hem nu voor 950 euro met verzendingskosten inbegrepen.
kijk dus best maar eens goed rond voor ge iets koopt.
Maar het maakt niet uit, ik heb hem nu voor 950 euro met verzendingskosten inbegrepen.
kijk dus best maar eens goed rond voor ge iets koopt.
-
Autocrosser
- Mountainbiker
Post by Autocrosser »
Ik heb een Cube Ltd cc 2006 mét schijfremmen. Ik ben héél tevreden over de fiets zelf maar ik had voordien nog nooit met schijfremmen gereden en als ik het op voorhand had geweten had ik (een fiets met) V-brakes genomen want zoals zondag in Diest in de modder hebben die 2 uur lang een irritant schurend geluid gemaakt ...
-
IceCube
- Mountainbiker
- Location: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR
Veel LTD CC bezitters hier, gelukkig maar, ik heb ook een model 2006.
Verschil met model 2007 zijn vooral de schijfremmen : was Hayes9, is nu Formula Oro.
De Reba SL vork is gewoon super, die vind je meestal enkel op duurdere bikes. Afmontage met LX/XT is prima, sterke cranks, ook de bandenkeuze met Racing Ralphs 2.25 is knap voor deze prijsklasse. Heb zeker geen klagen over de XT-naven en de Rigida Taurus velgen, ondanks mijn 92 kg. Ik heb ondertussen de versleten LX-cassette en de LX-ketting (HG53) beide vervangen door XT-exemplaren (HG93).
Eén minpuntje : de matzwarte poederlak is knap en sterk, maar het poetsen is vantijd een dikke merde.
Kortom, heel sterke fiets met een zeer hoge kwaliteit/prijs verhouding.
Gekocht bij De Beukeleer in Broechem (Ranst, Lier). Prijs daar voor de CC-2007 bedraagt nu 1170€, en je krijgt er nog 5% korting.
Verschil met model 2007 zijn vooral de schijfremmen : was Hayes9, is nu Formula Oro.
De Reba SL vork is gewoon super, die vind je meestal enkel op duurdere bikes. Afmontage met LX/XT is prima, sterke cranks, ook de bandenkeuze met Racing Ralphs 2.25 is knap voor deze prijsklasse. Heb zeker geen klagen over de XT-naven en de Rigida Taurus velgen, ondanks mijn 92 kg. Ik heb ondertussen de versleten LX-cassette en de LX-ketting (HG53) beide vervangen door XT-exemplaren (HG93).
Eén minpuntje : de matzwarte poederlak is knap en sterk, maar het poetsen is vantijd een dikke merde.
Kortom, heel sterke fiets met een zeer hoge kwaliteit/prijs verhouding.
Gekocht bij De Beukeleer in Broechem (Ranst, Lier). Prijs daar voor de CC-2007 bedraagt nu 1170€, en je krijgt er nog 5% korting.