Bezoek aan rose versand

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Ik ben een 2 tal weken geleden naar de shop van Canyon in Koblenz mijn fiets gaan ophalen.
Een mooie shop, maar voor onderdelen moet je er niet naaroe rijden (te duur voor onderdelen en niet zoveel keuze).
Gisteren ben ik dan naar Bike discount geweest. Ik moet zeggen dat dit eerder een ontgoocheling was. Persoonlijk vond ik dit nogal een rommelige winkel waar ze weinig stock hebben.
Van de lijst die ik had gemaakt, heb ik slechts 2 dingen kunnen meebrengen. De rest was niet voorradig in de winkel en was enkel verkrijgbaar via verzending. Ik vind dat ze dit dan wel even kunnen vermelden op hun website.

Sommige dingen zijn dan ook nog goedkoper bij www.vaneycksports.com (te Aalst en Engsbergen). Ik denk dus dat ze niet meer gaan zien in Bonn.
Ik ben ondertussen nog een (web)shop gevonden namelijk: www.bike-components.de . Deze shop ligt in Aken en hun prijzen liggen blijkbaar in dezelfde lijn als Bike Discount. Dat is dus mss wel een aanrader.
LucyBiker
Mountainbiker

Fietsen bij Rose Bocholt Duitsland

Post by LucyBiker »

Beste bikers, wat denken jullie van het nieuwe aanbod van Rose in Duitsland?
Een hardtail volledig XTR 2007 met Fox F100 RLC, Race face stuur en zadelpen en Mavic Crossride wielen.
Aluminium kader en dit alles voor 2.149€.
biker67
Mountainbiker

Post by biker67 »

of bij fietsen deckers in overpelt een merida full XTR 2007 aan €2499 voor merida, massi en BH the place to be :lol: :lol: :lol:
Jo[ke]
Mountainbiker

Post by Jo[ke] »

stef V wrote: Ik ben ondertussen nog een (web)shop gevonden namelijk: www.bike-components.de . Deze shop ligt in Aken en hun prijzen liggen blijkbaar in dezelfde lijn als Bike Discount. Dat is dus mss wel een aanrader.
Is dit ook een winkel waar je gewoon iets kan gaan kopen of is het enkel een on-line shop?
Iemand al ervaringen met deze winkel?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

of bij fietsen deckers in overpelt een merida full XTR 2007 aan €2499 voor merida, massi en BH the place to be
die bike staat bij iedere FB aan die prijs hoor.. #-o
jhz37
Mountainbiker

Post by jhz37 »

Jo[ke] wrote:
stef V wrote: Ik ben ondertussen nog een (web)shop gevonden namelijk: www.bike-components.de . Deze shop ligt in Aken en hun prijzen liggen blijkbaar in dezelfde lijn als Bike Discount. Dat is dus mss wel een aanrader.
Is dit ook een winkel waar je gewoon iets kan gaan kopen of is het enkel een on-line shop?
Iemand al ervaringen met deze winkel?
Ik dacht dat ze ook winkel hebben.(ben niet 100% zeker)
Maar via webshop zeer veel keuze en goede prijzen en vooral snelle behandeling.Had daar xt crankset, pedalen en het nodige gereedschap voor xt crank te monteren besteld, dinsdags betaald op hun ibanreknr. en vrijdags al verzonden. =D>
Tjorque
Mountainbiker

Post by Tjorque »

hoeveel bespaart ge nu eigenlijk exact door ne goeiekope vlo te gaan kopen waarvoor ge 400km moet bolle? :)

als ge rekent da ge ongeveer 30L diesel of naft verstookt en dan nog wa nen otto eigenlijk kost om gewoon al maar te hebbe? :)

of spreken we dan over goedkoper met drie cijfers voor de komma die veranderen...?
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Tjorque wrote:
of spreken we dan over goedkoper met drie cijfers voor de komma die veranderen...?

Daar spreken we over, en die cijferkes zijn dan ook nog redelijk groot. :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

hoe zit het met de levertermijne bij rose ??
de xt disk staat in een serieuze promotie momenteel.
ik hoop binnen de week ??
hun portkosten zijn inderdaad al zeer laag, nog geen 6 € voor de benelux .

Gizmo 8)
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Gizmo wrote:hoe zit het met de levertermijne bij rose ??
de xt disk staat in een serieuze promotie momenteel.
ik hoop binnen de week ??
hun portkosten zijn inderdaad al zeer laag, nog geen 6 € voor de benelux .

Gizmo 8)
Als het produkt in voorraad is al binnen de 4 dagen.
Rose probeerd altijd zo snel mogelijk te leveren.

Btw: Van 26/01 - 03/02 kortingverkoop met serieuze kortingen.
Openingsuren: Ma,Di,Wo van 09h30-18h30
-------------------Do,Vr------van 09h30-20h00
-------------------Za----------van 09h30-16h00
Post Reply