26/12/2006 Deinze (vroeger Astene)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:32, edited 1 time in total.
- misscycling
- Mountainbiker
Post by misscycling »
ja nie op gelet,moest me teveel concentreren man heb ik diep moeten gaan,dubbeltoe vandaag,men meme heeft er niks aan...Maar da meisje is niet van de haan maar wel suporter van de zwaenepoelerswchamp tt wrote:ik het het meisje van de haan gezien! (ik had mijn wk tenue aan)...
- misscycling
- Mountainbiker
Post by misscycling »
was da gij die achter mij reed ,in me wiel zat te kotteren hahahaha??misscycling wrote:ja nie op gelet,moest me teveel concentreren man heb ik diep moeten gaan,dubbeltoe vandaag,men meme heeft er niks aan...Maar da meisje is niet van de haan maar wel suporter van de zwaenepoelerswchamp tt wrote:ik het het meisje van de haan gezien! (ik had mijn wk tenue aan)...
- misscycling
- Mountainbiker
Post by misscycling »
mag ik s een intilligente vraag stellen?de foto's dat ze getrokken hebben waar kan je da vinden?
- misscycling
- Mountainbiker
Post by misscycling »
nee,ik was olympisch kalm,neet twas nie kotteren,weet wel,was om te lachen ,zaterdag ga ik er ng s proberen mee te kunnen met men compagnjon!wchamp tt wrote:@ meisje van de haan: yup dat zou wel ne keer kunnen. Ge zijt toch niet zenuwachtig geworden hé... En daarbij echt kotteren was het nu ook weer niet!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Dit jaar heb ik deinze moeten laten vallen, in eerste instantie was ik van plan 2 tochten te rijden die dag, maarja dit weekend wilde de bike nie meer echt mee, dus moest ik dinsdagmorgen naar fietsboer achter nieuwe cassette en ketting, daarna nog monteren, dus de voormiddag was voorbij en had in de nammiddag in wingene afgesproken, maar volgend jaar probeer ik zeker terug een dubbel te doen deinze en wingene.
greetings the voltman
greetings the voltman
- misscycling
- Mountainbiker
Post by misscycling »
heb je verslag gelezen van de 26ste,...the voltman wrote:Dit jaar heb ik deinze moeten laten vallen, in eerste instantie was ik van plan 2 tochten te rijden die dag, maarja dit weekend wilde de bike nie meer echt mee, dus moest ik dinsdagmorgen naar fietsboer achter nieuwe cassette en ketting, daarna nog monteren, dus de voormiddag was voorbij en had in de nammiddag in wingene afgesproken, maar volgend jaar probeer ik zeker terug een dubbel te doen deinze en wingene.
greetings the voltman