26/12/2006 Deinze (vroeger Astene)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:32, edited 1 time in total.
wchamp tt
Mountainbiker

Post by wchamp tt »

ik het het meisje van de haan gezien! (ik had mijn wk tenue aan)...
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

wchamp tt wrote:ik het het meisje van de haan gezien! (ik had mijn wk tenue aan)...
ja nie op gelet,moest me teveel concentreren man heb ik diep moeten gaan,dubbeltoe vandaag,men meme heeft er niks aan...Maar da meisje is niet van de haan maar wel suporter van de zwaenepoelers
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

misscycling wrote:
wchamp tt wrote:ik het het meisje van de haan gezien! (ik had mijn wk tenue aan)...
ja nie op gelet,moest me teveel concentreren man heb ik diep moeten gaan,dubbeltoe vandaag,men meme heeft er niks aan...Maar da meisje is niet van de haan maar wel suporter van de zwaenepoelers
was da gij die achter mij reed ,in me wiel zat te kotteren hahahaha?? :bounce: :bounce:
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

mag ik s een intilligente vraag stellen?de foto's dat ze getrokken hebben waar kan je da vinden?
Beulie
Mountainbiker

Post by Beulie »

misscycling wrote:mag ik s een intilligente vraag stellen?de foto's dat ze getrokken hebben waar kan je da vinden?
Zie hier een intueel antwoord : weeweewee.flandrien.be

:evil: BEULIE :evil:
THE BIKESONS
wchamp tt
Mountainbiker

Post by wchamp tt »

@ meisje van de haan: yup dat zou wel ne keer kunnen. Ge zijt toch niet zenuwachtig geworden hé... En daarbij echt koteren was het nu ook weer niet!
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

wchamp tt wrote:@ meisje van de haan: yup dat zou wel ne keer kunnen. Ge zijt toch niet zenuwachtig geworden hé... En daarbij echt kotteren was het nu ook weer niet!
nee,ik was olympisch kalm,neet twas nie kotteren,weet wel,was om te lachen ,zaterdag ga ik er ng s proberen mee te kunnen met men compagnjon!
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Dit jaar heb ik deinze moeten laten vallen, in eerste instantie was ik van plan 2 tochten te rijden die dag, maarja dit weekend wilde de bike nie meer echt mee, dus moest ik dinsdagmorgen naar fietsboer achter nieuwe cassette en ketting, daarna nog monteren, dus de voormiddag was voorbij en had in de nammiddag in wingene afgesproken, maar volgend jaar probeer ik zeker terug een dubbel te doen deinze en wingene.

greetings the voltman
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

the voltman wrote:Dit jaar heb ik deinze moeten laten vallen, in eerste instantie was ik van plan 2 tochten te rijden die dag, maarja dit weekend wilde de bike nie meer echt mee, dus moest ik dinsdagmorgen naar fietsboer achter nieuwe cassette en ketting, daarna nog monteren, dus de voormiddag was voorbij en had in de nammiddag in wingene afgesproken, maar volgend jaar probeer ik zeker terug een dubbel te doen deinze en wingene.

greetings the voltman
heb je verslag gelezen van de 26ste,... =D>
Post Reply