Rock rider

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
it's me !
Mountainbiker

Rock rider

Post by it's me ! »

De kerstman heeft mij ipv een Camelback Mule een Rock rider waterzak onder de kerstboom gelegd.
Komt van decathlon.
Dit ziet er mij in ieder geval een zeer degelijke rugzak uit met voldoende ruimte en een waterzak van 2,5 liter.
Heeft er iemand zo één en wat vinden jullie ervan?
Zal hem zo snel mogelijk eens testen.
Image
DiDoria
Mountainbiker

Post by DiDoria »

Ik zou niet weten wat er verkeerd mee kan zijn eigenlijk... Zijn degelijk en kunnen genoeg water/eten vervoeren voor een tijdje te gaan MTB'ken
Toine
Mountainbiker

Post by Toine »

Heb ook zo'n rockrider drinkzak, wel model kleiner, ben er toch tevreden van.
Was int begin wat bang voor vlekken op dat wit, maar valt goed mee. Modder en vuil laten zich makkelijk afwassen.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Toine wrote:Heb ook zo'n rockrider drinkzak, wel model kleiner, ben er toch tevreden van.
Was int begin wat bang voor vlekken op dat wit, maar valt goed mee. Modder en vuil laten zich makkelijk afwassen.
Da was ook mijn eerste gedacht! Da ga ni lang wit blijven :lol:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Heel goeie rugzak. Alleen het waterreservoir trekt op nix. Je kan bij decathlon wel de echte "camelbak"reservoirs los kopen voor enkele eurootjes.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

is inderdaad een goede rugzak, tot je een echte camelbak gewoon bent...
Ik reed vroeger altijd met een rockrider rugzak... Heb mij een aantal maanden terug dan een camelbak gekocht en ik moet toch wel zeggen dat die veel steviger op de rug zit. Die van decathlon is heel wat losser en minder rugvast dan de echt camelbak.
De camelbak is heel wat steviger door de manier van maken van de rug...

allez, da zijn mijn ervaringen hé...
:wink:
dokske
Mountainbiker

Post by dokske »

Heb nu zoon twee jaar met eentje van decathlon gereden was er zeer tevreden over wist eigelijk niet waarom je zoveel centen zou geven aan een camelbak.
Nu heb ik de blowfish van camelbak en moet zeggen dat dit een groot zelfs zeer groot verschil is de rugzak zit anders op je rug steviger.
Plus wa ik nog een groot voordeel heb ik zweet minder aan mijne rug. Maar voor hun geld zijn ze zeker de moeite waard hoor heb der veel plezier aan gehad maar als ik ooit nog een koop zal het nu toch terug en camelbak worden.
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

2 vraagjes want heb ook intresse in een camelback

1) hoeveel moet je zo drinken op een tocht van pakweg 40 km ? 1 lt /2 lt ?

2) wat te drinken want 2 lt / per tocht aan aquarius is toch wel een dure grap

om een mogelijk antwoordt voor te zijn , zal water voldoende snel rehydrateren ?
O²biker
Mountainbiker

Post by O²biker »

fast_bunny wrote:2 vraagjes want heb ook intresse in een camelback

2) wat te drinken want 2 lt / per tocht aan aquarius is toch wel een dure grap

om een mogelijk antwoordt voor te zijn , zal water voldoende snel rehydrateren ?
water (met of zonder energiepoeder) is denk ik het beste !
Cebe
Mountainbiker

Post by Cebe »

Ik heb een modelletje kleiner van Decathlon, het 5 model dacht ik. Hij is ook rood met wit. De bruine plekken van de modder gaan vrij vlot er vanaf. Een vergelijking met een Camelbak kan ik niet maken, wel met een Deuter wandelrugzak. Een Deuter zit toch wel nog wat beter op je rug, maar je betaald een pak meer. Voor de rest ben ik wel tevreden over de Rockrider rugzak.
Post Reply