26/12/2006 Deinze (vroeger Astene)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

ook de 45 gereden ,vond het super,goed itgepijld behalve de eerste splitsing dan,ruime bevoorading en dan last but not least koude douches,maar ja effe tandenbijten en ge weet zelfs niet daj eronder hebt gestaan,de kiekens hingen even aan de draad :lol: :lol: tot noste jaar het meisje van de haan :lol: :lol:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Mij hier ook goed geamuseerd . Fantastische organisatie =D> , leuk gezelschap , mooie streek !
Zoals eerder al aangehaald was het parcour beetje te proper waardoor het nogal veel verhard was , maar daar kan de organisatie niet altijd aan doen .
Het crossparcourke was ook heel leuk maar ook heel druk !
De douches waren inderdaad koud , maar dat is ne keer gezond , goed voor de spieren , ruime kleedkamers ! =D>
Lekkere Ename op den aprés en met een goed gevoel naar huis gereden .

Deinze , tot volgend jaar !
Ghizz
Mountainbiker

Post by Ghizz »

Hier ook de 47 gereden.Mooie tocht,een supermooi stuk in een bosje tussen een stel villa's en verder gewoon af! =D>
Wel een paar gevaarlijke oversteken,en jammer van de koude douches.Voordeel van de koude douches is dat je niet lang moet wachten tot je voorganger er vanonder gaat.
Jammer dat er toch altijd weer een stelletje va die kl**tz*kken :evil: zijn die hun lege flesjes weer op de grond moet gooien.(tot 5 km na de bevoorading)
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Ghizz wrote:Hier ook de 47 gereden.Mooie tocht,een supermooi stuk in een bosje tussen een stel villa's en verder gewoon af! =D>
Wel een paar gevaarlijke oversteken,en jammer van de koude douches.Voordeel van de koude douches is dat je niet lang moet wachten tot je voorganger er vanonder gaat.
Jammer dat er toch altijd weer een stelletje va die kl**tz*kken :evil: zijn die hun lege flesjes weer op de grond moet gooien.(tot 5 km na de bevoorading)

Yep ook gezien ! [-X
Zelf op de bikewash gooiden ze de blikjes cola zo op de grond :evil:
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

de 45 gereden. Moest iedereen op deze manier zijn tt organiseren er zouden nooit klachten zijn denk ik. Gewoonweg schitterend!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

moonrider wrote: Jammer dat er toch altijd weer een stelletje va die kl**tz*kken :evil: zijn die hun lege flesjes weer op de grond moet gooien.(tot 5 km na de bevoorading)

Yep ook gezien ! [-X
Zelf op de bikewash gooiden ze de blikjes cola zo op de grond :evil:
In Wingene hetzelfde liedje hoor. De dame in kwestie zei nog dat ze er maar tot 16.00 kon staan, omdat ze vanaf toen het hele sportdomein moest aflopen om alle blikjes te gaan oprapen, bij de bikewash, parkeerplaatsen, inkom van de zaal, ... Ik was beschaamd in de plaats van die gasten die hun blikje daar zomaar wegsmeten. :oops:
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

Het was dik in orde. =D> =D> =D>
Heb mij geamuseerd en genoten van het prachtige parcours. De "ravi" was =D>.
Eén klein bemerkingske.... :roll: maak die bordjes van de splitsingen wat groter :wink:
bartmtb
Mountainbiker

Post by bartmtb »

Bij deze 2049 dank aan alle deelnemers (inclusief Johan Musseuw, want die vond tevens de weg naar Deinze) van onze MTB tocht. Als organisatoren doet het deugd om positieve reacties te lezen op dit forum. Vooral de trekkers van deze tocht (Jacques en Antoinne) zullen deze nacht met een gerust gemoed onder het dons duiken.
Het is inderdaad spijtig dat een paar enkelingen een paar essentiele waarden, zoals respect aan hun laars lappen. Ik heb het hierbij niet alleen over flesjes die inderdaad na 5 km midden in de velden liggen. Tevens zijn er mensen die het leuk vinden om de bepijling een handje te helpen en van links, rechts maken, of pijlen weghalen. Spijtig.
Alle extra suggesties om onze tocht nog verder te verbeteren mogen jullie hier ook posten.
En wat de douches betreft, de doorstroomgeisers zijn besteld :-)
Bart
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ook mijn wagonnetje aangepikt bij enkele groepjes,om alzo de soms snijdende wind een beetje te ontlopen en om beetje vlugger terug te zijn om 's namiddags te kunnen gaan werken bij baasje!
Nog te vermelden :een zeer goede lokatie voor de bevoorading waar eveneens een toilet aanwezig was! =D>
Vaststelling:alweer zeer veel zonder inhouden de smalle baantjes en wegels zien oversteken!!!!!
2 Seconden remmen,kijken,luisteren en terug optrekken is blijkbaar te veel gevraagd voor de meesten????? #-o
Zal maar zijn als er eens een wagen juist vanachter een hoek komt!
Gelukkig was het s'morgens vrij kalm in de villawijken!
Voor de rest alles goed georganiseerd en dik in orde(wel thuis gedouchd)!
Gothbiker
Mountainbiker

Post by Gothbiker »

vorig jaar deze tocht gereden, en nu weer... voor een 2de kerstdag is deze tocht echt af... was super.. volgend jaar bennek er weer bij!!! hoelijk ligt het parcours er dan ook weer zo bij (voor één keer ik mijn bike proper kan stallen in mijn garage) SCHRIJF MIJ MAAR OP!!!!!! en een DIKKE PROFICIAT aan de organisatie!!!!!!!!!!
Post Reply