TT Assebroek 30/12
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hoi bikers,
Zaterdag zijn we ook present op de TT van de St Trudotrappers in het Blosocentrum in Assebroek. We starten waarschijnlijk omsteeks 9h.
Vorige jaren ging deze tt richting Sijsele door Ryckeveldebos naar Oedelemberg (enige hoogtemeter?) vervolgens richting Oedelem, Beverhoutsveld om door de Assebroekse meersen terug te keren naar het vertrekpunt of toch zo ongeveer. Een rustig eindejaarsmountainbike met enkele technische stukken.
'k Dacht dat het vorig jaar in het begin nogal glad was door sneeuwval. Daar dromen we nu van
Groeten
geertje
Zaterdag zijn we ook present op de TT van de St Trudotrappers in het Blosocentrum in Assebroek. We starten waarschijnlijk omsteeks 9h.
Vorige jaren ging deze tt richting Sijsele door Ryckeveldebos naar Oedelemberg (enige hoogtemeter?) vervolgens richting Oedelem, Beverhoutsveld om door de Assebroekse meersen terug te keren naar het vertrekpunt of toch zo ongeveer. Een rustig eindejaarsmountainbike met enkele technische stukken.
'k Dacht dat het vorig jaar in het begin nogal glad was door sneeuwval. Daar dromen we nu van
Groeten
geertje
- bleken (wacky racer)
- Mountainbiker
geertje wrote:Ideale parkoer voor de vuurdoop van uw zoon. Hoe oud is hij als ik het mag vragen. Heb er zelf 1 van 19jaari-Mac wrote:Dit wordt de vuurdoop voor mijn zoon. Ik ben eens benieuwd wat dat zal geven.en 1 van 10jaar
.
geertje
14 jaar, en zoals vele van zijn leeftijdgenoten, niet van achter de computer te krijgen
Héhé, ik was 14 toen ik begonnen ben met mtb. Maar mijne vuurdoop was de VTI tocht in torhout.i-Mac wrote:geertje wrote:Ideale parkoer voor de vuurdoop van uw zoon. Hoe oud is hij als ik het mag vragen. Heb er zelf 1 van 19jaari-Mac wrote:Dit wordt de vuurdoop voor mijn zoon. Ik ben eens benieuwd wat dat zal geven.en 1 van 10jaar
.
geertje
14 jaar, en zoals vele van zijn leeftijdgenoten, niet van achter de computer te krijgen
In elk geval kom ik ook van start hier. Een tocht op het gemak (en ik meen het) Vorig jaar was het idd vrij glad al kan ik me niet herrineren dat het gesneeuwd had. Over het algemeen een mooie tocht.
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Hoi Yves,Barbeque wrote:
Ik weet nog dat het wat licht gesneeuwd had vorig jaar en het was
opletten voor degene die s'morgens vertrokken.
Y
u daar vorig jaar voor den eerste keer gezien en 'k weet dat daar enen jarig was,dit jaar verjaart ie waarschijnlijk weer he:proficiat é