30/12/2006 Leupegem ( Oudenaarde )

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

De herders zijn ook al aan het verzamelen voor deze rit.
We komen steeds met meer herders aan de start, gisteren in Kruishoutem met 13 en de week daarvoor in het Zoniënwoud met 17.
Dat beloofd voor zaterdag! Misschien 20?
Zouden eigenlijk al groepskorting moeten beginnen vragen :-D :-D :-D
Tot dan!

Herder Vincent
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

Aangezien we van de west-vlaamse tochten die dag niet veel horen zal het van mij waarschijnlijk ook deze tocht worden.
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

moonrider wrote:Hopelijk niet teveel road :-? . Ben daar toch niet zot aan , maar ja er zijn weinig alternatieven voor zaterdag !

Dus zal ik hier normaal gezien te zien zijn , kzou starten om 8u30 .

Tot dan

Groeten,
Moonie
Ben ook van de partij. :bounce:

Waarschijnlijk met nog een hoopke Steenbakers.

Greetz :wink:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Ik kom ook af, maar te 9'n doar zien Leffeningenoartje ton goan we wa vroeger moeten vertrekken peiz ik (voe mien moe da nie wé)
grtz
P
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

meer info vind je op de site vd inrichtende club: http://users.edpnet.be/WiKMaarkedal/
er staan ook een 20tal foto's en kaartje bij: daarop kan je oa de taaienberg, steenbeekdries en enkele mooie stukken bos uit Louise-Marie zien.
Het parcours kan wel nog lastiger gemaakt worden in onze streek, maar de organisatoren dragen er blijkbaar zorg voor dat het geen wandelltocht door het slijk wordt bij regenweer! =D> =D> =D> 't is tenslotte toch fietsen hé
tuurke
Mountainbiker

Post by tuurke »

Vorig jaar op oudejaarsdag samen met dieselpower gereden in slechte weersomstandigheden, wind, smeltsneeuw, koud,... :cry: :cry:
Was ondanks de omstandigheden toch goed berijdbaar en een heel mooie tocht met een goede organisatie, bevoorrading, après,... =D> =D>
Kom zaterdag zeker opnieuw af en de eerste weersvoorspellingen blijken goed te zijn... =P~
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ik kom zeker af naar hier;al was het maar om mijn nieuwjaarsvoornemens nog ne keer extra in de verf te zetten:een beetje vermageren en water drinken i.p.v. .........
Na de vele hellingen zal ik er wel ne keer op peizen. #-o
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

grote plateau wrote:Ik kom zeker af naar hier;al was het maar om mijn nieuwjaarsvoornemens nog ne keer extra in de verf te zetten:een beetje vermageren en water drinken i.p.v. .........
:drunk: als we den dienen nie geloven... wa gaat ge dan uit uw botten slaan?? #-o
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

iemand een idee van het aantal hoogtemeters ??
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Rock Rider wrote:
grote plateau wrote:Ik kom zeker af naar hier;al was het maar om mijn nieuwjaarsvoornemens nog ne keer extra in de verf te zetten:een beetje vermageren en water drinken i.p.v. .........
:drunk: als we den dienen nie geloven... wa gaat ge dan uit uw botten slaan?? #-o

Vandaag toch al begonnen in Wingene met "soepe" te drinken en daar zit toch al veel water in é. :wink:
Post Reply