26 December: WINGENE (Wvl)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Zoals ik wel al jaren weet, perfecte organisatie. Mooi parkoer (GEEN MODDER), het weer deze week leende er zich ook toe. Alles was goed berijdbaar. Verschillende passages tegengekomen die Hertsberge ook aandeed (geen probleem hoor!).
Vraag mij enkel af of er in dat laatste stuk terug naar Wingene geen enkel stukje offroad meer is? Het stukje van voorbij Wilgenburg op ongeveer 5km van het einde is er toch wel uit?
Had ongeveer 44km op mijn fietscomputertje. #-o . Vraag mij af of deze wel goed staat. #-o
Na de rit nog Superfan, Veeteeteetje en -peepeetje en katrien20 gezien.

Wingene 'k heb genoten van de groten toer. Tot 2de kerstdag 2007

geertje :wink:
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:

Net terug van Wingene. De groten tour was dik in orde. Ik heb mij ferm geamuseerd (ondanks 4 uurkes nachtrust en 2 lekke banden :( ). Toch een gemiddelde gehaald van 23,6 km/u.
De bepijling was ok, evenals de bevoorrading en de afspuitinstallatie.

Er mocht idd nog een stukje off road bijgestoken worden op het laatste, waar de baan bijna kaarsrecht naar Wingene liep. Voor de rest een dik =D> =D> =D> =D> aan de organisatoren.

Tot den volgende

Greetz

Wes :bounce: :bounce: :bounce:
jondelaar
Mountainbiker

Post by jondelaar »

pas om 12uur gestart voor 44km.
mooie tocht maar op het laatste wat veel weg.
jammer dat naar ik hoorde er 2 fietsen gestolen waren zelfs eentje
van uit de inkomhal.
dus mensen fietsen op slot.
jondelaar
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Wingene. Jaja, ik stond weer op het podium. Helemaal in’t begin bij de inschrijving welteverstaan.
Voor de rest was het kipje geplukt. Een verkoudheid die fanatieker pletse pletse doet met de longen dan de modale man met wat anders, gaf het slakkentempo aan.
Amaai, geen kracht, souplesse of zwier. Gelukkig was er geen kidstoer of de vernedering was compleet.
Nochtans had ik ferm geanticipeerd op deze virale obstructie: groentjes en fruit, weinig alcohol, en de bedsport gelimiteerd tot 3 keer per etmaal. Met logische uitzondering op zon- & feestdagen. Ahja.
Na waarschijnlijk door alles en iedereen te zijn ingehaald, was daar eindelijk de bevoorrading.
Snel een goeiendag aan cowboy peter die – gewoontegetrouw – zijn outfit gepersonaliseerd had met talrijke franjes. Zoals iedereen weet kan de peter op menig technisch stukje goddelijk uit de hoek komen. Echter eenvoudige ronde punten of flauwe bochten zijn niet altijd aan hem besteed. Noch aan de onverlaat die net achter hem aankomt.
Kouwelijk de tocht hervat, en bij de splitsing die volgde wijselijk en inmiddels fris schuddend, voor de 37km gekozen. De jonge deerne die me tot dan toe vergezelde met enige weemoed uitgewuifd, en helemaal alleen – opnieuw door alles en iedereen ingehaald – tot aan de meet. Beste vrienden van de mountainbike, aan allen een fijn en vooral gezond eindejaar.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Zoals elk jaar is deze organisatie optimaal.

Prima aangeduide en berijdbare parcours.
Goede bevoorrading
Afspuitplaats --> niet langs geweest.
douches waren ruim genoeg en heerlijk warm water.
aprés: we kregen een boterham die ons smaakte.
Wij reden de 47Km die uiteindelijk 45km bleek te zijn.

Nog eens bedankt aan alle medewerkers en tot volgend jaar.
=D> =D> =D>

Heb ook die kerel gezien die zijn fiets was gepikt maar hier kan ik alleen maar over zeggen "eigen schuld dikke bult."
Je moet je fiets sluiten of één iemand bij de fietsen laten. Ik heb daar nog mensen gezien die hun fiets gewoon achterlieten zonder slot bij de inschrijving en zoiets kan jammer genoeg niet meer op TT's. Spijtig genoeg. #-o
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Vanmorgen ook de 47km gereden (alhoewel ik maar 44km op den teller had). Mooie tocht, veel bos, ideale omstandigheden.
Goede organisatie, perfecte bevoorrading en afspuitinstall. Zeker voor herhaling vatbaar, tot volgend jaar Wingene!
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ik was hier in wingene bij mijn vriendin omdat ik MOEST ( ivm brevet) gaan rijden in deinze...
da trok daar op niks vond ik !
Volgend jaar rij ik zeker wingene !!

WEET IEMAND HET AANTAL DEELNEMERS IN WINGENE?
bleken (wacky racer)
Mountainbiker

Post by bleken (wacky racer) »

Falco Peregrinus wrote:Ik heb de toer van 37 km gedaan. Prachtige tocht, perfecte oragnisatie en een mooie foto...

Volgend jaar ben ik terug van de partij.

Groetjes,
Werner
waar staan die foto's???

btw
ook de 37 gedaan
mooie, goeie bereidbare tocht
goede bepîjling, toch 1 keertje na de bevoorrading getwijfeld hoe ik moest rijden (schijnt dat er daar veel misgereden zijn)

goeie afspuitplaats ook , weinig volk en veel afspuitslangen! was het maar altijd zo

tot volgend jaar
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

bleken (wacky racer) wrote:
Falco Peregrinus wrote:Ik heb de toer van 37 km gedaan. Prachtige tocht, perfecte oragnisatie en een mooie foto...

Volgend jaar ben ik terug van de partij.

Groetjes,
Werner
waar staan die foto's???

btw
ook de 37 gedaan
mooie, goeie bereidbare tocht
goede bepîjling, toch 1 keertje na de bevoorrading getwijfeld hoe ik moest rijden (schijnt dat er daar veel misgereden zijn)

goeie afspuitplaats ook , weinig volk en veel afspuitslangen! was het maar altijd zo

tot volgend jaar
Hebben ze jou niet geschoten met de fotokodak? Ze stonden bij de eerste kms al te flitsen. Maar de resultaten staan niet op internet. De foto's dienden eerder als souvenier en kon je laten afmaken bij aankomst.

Grtz,
Werner
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Traditiegetrouw vandaag gestart in wingene. Was van plan om het wa rustig te houden, maar met de Fast en Hanzi kwam daar buiten de eerste 5km nie veel van in huis. Het parcours was quasi hetzelfde als de vorige jaren en is best aangenaam. Eerst enkele inloopstroken tussen de weiden en dan in het bos. Brede goed bollende dreven afgewisseld met hier en daar eens wa zware stroken of technische passages. Wa moe ne mens meer hebben. Op ne km of 10 van het einde eerst Hanzi en dan Fast laten gaan en op m'n gemakske binnengebold.
Post Reply