26/12/2006 Deinze (vroeger Astene)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

zal morgen aanwezig zijn :lol:
na de feestelijkheden :roll:
Gothbiker
Mountainbiker

Post by Gothbiker »

jo jot jot.... 'k zalle ook van de partij zijn... ne keer vroeg uit de veren, laatste kater weggewerkt... ne were ne keer mijne velo tergen... Weet nog niet voor de km's, ik zie wel eens daar aanwezig...
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

ben ook van de partij zal wel wat later worden want den dezen word vandaag 47 jaar #-o #-o en er zal wel eentje meer gedronken worden daarna. :drunk: :drunk: :drunk: we starten wel na de middag is dan wat minder druk.
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

Net terug van de rit in Deinze, 48 km op de teller (heb ommetoertje gemaakt tot bij mijn ouders 8) ) gemiddelde van net geen 25 Km/u zat in een groepke dat nogal schof aan geven was en kon netjes in het wiel plakken :wink: .

organisatie op en top, perfecte en duidelijke uitpijling , bevooradingen zoals ik er nog maar weinig gezien heb, snoepen, koeken, wafels, koude en warme dranken, sportdrank, red bull, kaas, fruit, ..... .

Het parcour lag er eigenlijk een beetje "te deftig" bij, van mij mocht er gerust wat meer modder en dergelijke aan te pas komen (ter compensatie van het vlakke) , maar wel (schatting) een 50/50 verhouding off road en verhard, maar van de vele stukken verhard waren het wel fietspaadjes en rustige boerenbaantjes dus eigenlijk niet zo'n probleem . maar al bij al zeker voor herhaling vatbaar .

het weer, droog maar 't was toch friskes, tegen het eind begonnen mijn tenen toch redelijk afgekoeld te raken , ik denk dat de temperaturen tussen de 0 en de 2 graden lag, daarbovenop nog een ijskoud briesje en je weet het wel.

Het bewijs dat er over gemiddeldes nogal kan gezeverd worden is ook geleverd, ik heb een groepke zien vertrekken ongeveer 2-3 min voor mij, uiteindelijk net voor de eerste bevoorading hun ingehaald en die stonden daar te stoefen over een gemiddelde van 28.5 Km/u , wat nogal raar lijkt aangezien ik hen ingehaald heb en er bij mij slechts 25 gemiddeld stond, ik denk dat velen nog steeds het verschil niet weten tussen kruissnelheid en gemiddelde snelheid :roll:
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

een mooi tochtje! Ik denk dat meer dan de helft offroad was. Technisch niet vreselijk uitdagend, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de mooie omgeving en de afwisseling. Vooral in en rond Latem vond ik het bijzonder te pruimen. Na km 35 was het wat minder, maar al bij al zeer leuk op deze dinsdag.

Ook de organisatie was meer dan okee - zeker als je ziet hoeveel volk erop af kwam.

Nu mijn tenen warmen!
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Ook deze morgen in Deinze gereden en twas zoals gewoonlijk daar weer dik in orde.

Duidelijke bepijling.
Bevoorradingen zoals je ze bijna nergens krijgt.
Kortom, mensen die weten waar ze mee bezig zijn =D> =D> .

Mooi parcours, maar het lag er inderdaad een beetje te proper bij. Maar da geeft ne keer niet. Zodoende is er redelijk gevlamd geweest.
Vooral da technisch gedeelte was wel chic =D> .

Tis gewoonweg een perfecte organisatie.
Tot volgend jaar dus.

Greetz :wink:
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

ook terug met 73 km op de teller, gekend trainingsparcours maar toch een paar nieuwe stukjes ontdekt, voor de rest alles dik in orde, een minpuntje (muggeziften), de aanduiding van de splitsingen stonden iets te laat aangeduid, zeker de eerste.
deze week waarschijnlijk nog eens rijden (weet de prive stukken wel te vermijden)
groeten en prettige feestdagen
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

:-) wat kan ik zeggen =D> gewoon prachtig =D> lekker weertje ,goeie bevooradingen [-o< energie drank bij het starten en aan de aankomst een cola zero light :wink: we hebben meer gekregen dan dat we betaald hebben =P~ ORGANISATIE het was AF :wink:
tuurke
Mountainbiker

Post by tuurke »

Mooie tocht, mooi weer, mooie organisatie en 50 km op de teller. Spijtig van de kettingproblemen bij zone 30... #-o
Tot volgend jaar =D>
xab
Mountainbiker

Post by xab »

Prachtige organisatie en mooie tocht heb er 76 km opzitten en 25.1gemiddeld
Post Reply